کد خبر: ۱۹۳۱۳
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۱۴ شهريور ۱۳۹۰
سومین جلسه دادگاه حسنی مبارک و پسرانش علاء و جمال مبارک و وزیر داخلی‌اش حبیب العادلی درحالی آغاز شد که خبر می‌رسد، یکی از هواداران مبارک که خود را "فرزندان مبارک" نامیده‌اند، ربوده شده است.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، دقایقی پیش سومین جلسه محاکمه حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر و پسرانش علاء و جمال مبارک و وزیر داخلی‌اش حبیب العادلی به همراه 6 نفر از معاونان سابق بلندپایه وزارت داخلی آغاز شد.

سومین جلسه دادگاه مبارک بسان دو جلسه قبل در دانشکده پلیس قاهره و به ریاست "احمد رفعت" و بدور از چشم رسانه‌ها برگزار می‌شود و قرار است به اتهامات کشتار تظاهرات‌کنندگان مصری طی انقلاب 25 ژانویه رسیدگی شود.

قرار است درجلسه امروز 4 افسر سابق بلند پایه سازمان امنیت و وزارت داخلی مصر علیه مبارک شهادت دهند.

حسنی مبارک توسط یک فروند بالگرد و جمال و علاء مبارک و دیگر متهمان با خودروهای ویژه به محل دادگاه منتقل شده و در قفس قرار گرفتند.

این در حالی است که هواداران و مخالفان مبارک که خانواده‌های شهدا نیز در میان آنها مشاهده می‌شوند، از اولین ساعات بامداد امروز مقابل ساختمان دادگاه تجمع کرده‌اند.

حمله هواداران رئیس جمهور مخلوع مصر به مخالفان وی مقابل محل دادگاه موجب بروز درگیری‌های شدید در این منطقه و موجب دخالت نیروهای امنیتی برای کنترل اوضاع شد.

در این درگیری‌ها 20 نفر آسیب دیدند که یکی از آنها از نیروهای امنیتی بود که به دلیل اصابت سنگ به سینه به شدت احساس ناراحتی می‌کند.

همچنین هواداران مبارک که خود را "فرزندان مبارک" نامیده‌اند، مدعی شدند، طی درگیری‌های امروز یکی از هواداران مبارک مفقود شده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها