کد خبر: ۱۹۳۱۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۸ دی ۱۳۹۲
اتاق‌هاي شلوغ در اردوی تیم ملی امید، صداي اعتراض ملي‌پوشان را درآورده است.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، بازيكنان تيم‌ملي زير 22 ساله‌ها از دور روز پيش تمرينات خودشان را در كمپ تيم‌هاي ملي آغاز كردند تا به تدريج آماده حضور در بازي‌هاي آسيايي شوند.

 

هر چند علي دايي به دليل موقعيت حساس پرسپوليس دوست ندارد بازيكنانش را براي بازي با كره در اختيار اين تيم بگذارد اما پيام صادقيان و محسن مسلمان دو پرسپوليسي بودند كه از دور روز پيش به كمپ تيم‌هاي ملي رفتند تا كارشان را زير نظر عليرضا منصوريان آغاز كنند. از سوي ديگر اميد عاليشاه به دليل مصدوميت از ليست خط خورد تا زير نظر پزشكان پرسپوليس روند درمانش را سپري كند.

 

هر چند پيش‌بيني مي‌‌شد مسلمان و صادقيان به دليل اينكه با يكديگر در پرسپوليس همبازي هستند در اردوي تيم زير 22 سال هم اتاقي شوند چنين اتفاقي نيفتاد و دو بازيكن پرسپوليس با بازيكنان ديگري هم اتاق شدند جالب اينكه ملي‌پوشان در اتاق‌هاي 3 يا 4 نفره به سر مي‌‌برند و همين قضيه صداي اعتراض بسياري از بازيكنان را درآورده است!

 

در هر صورت شايد براي بعضي‌ها جاي سئوال باشد كه چرا مسلمان و صادقيان با يكديگر هم اتاق نشدند؟ اين دو بازيكن كه از بسياري جهات حتي از نظر تيپ و قيافه و فوتبال با هم مقايسه مي‌‌شوند چه دليلي دارد كه زياد در كنار يكديگر ديده نمي‌‌شوند؟

 

* هم اتاقي‌ها

پيام صادقيان به محض حضور در كمپ اردوي تيم‌ملي هم اتاقي‌هايش را شناخت. بازيكن تكنيكي و ريز نقش پرسپوليس كه اين‌‌روزها يكي از بهترين‌هاي ايران به‌شمار مي‌‌رود با امين حاجي‌محمدي و افشين اسماعيل‌زاده هم اتاق شده است. آنها در اتاق سه نفره به‌سر مي‌‌برند و هافبك پرسپوليس از حضور در كنار اين دو بازيكن كاملا راضي است.

 

اما ديگر بازيكن جوان پرسپوليس يعني محسن مسلمان با يعقوب كريمي، ميلاد غريبي و محمدرضا خانزاده هم اتاق شده است. مسلمان با دو بازيكن سابق پرسپوليس و يعقوب كريمي بسيار صميمي است به همين دليل او نيز از حضور در كنار اين سه بازيكن كاملا خشنود و راضي است. رفاقت مسلمان با غريبي بسيار نزديك‌تر از بقيه بازيكنان است به همين دليل اين دو نفر بيشتر دقايق را در كنار يكديگر سپري مي‌‌كنند.

 

هر چند مي‌‌گويند عليرضا منصوريان خودش هم اتاقي‌ها را انتخاب كرده اما اكثر اهالي فوتبال فكر مي‌‌كردند مسلمان و صادقيان با يكديگر هم‌اتاق شوند. اتفاقي كه البته در اردوهاي پرسپوليس نيز حسابي سئوال بسياري را براي هواداران اين تيم گذشته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها