کد خبر: ۱۹۳۰۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۸ دی ۱۳۹۲
امير با يك دستش سمت راست صورت حريف را نشانه مي‌رود در حالي كه مي‌خواهد با دست ديگرش صورت حريف را هدف قرار دهد. ترفندي كه فصل قبل خوب جواب داد.

به گزارش 598 به نقل از ایران ورزشی، استقلال بعد از پيروزي سخت و دشوار مقابل كاسپين به بازي با ملوان رسيده است. ديداري كه مي‌تواند پلي باشد براي صعود آبي‌ها به مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي فصل 93-92.

 

فصل قبل استقلال در جام حذفي نتايج مطلوبي را رقم زد اما پاي فينال به سپاهان باخت تا هم فرصت رويارويي با سرخ‌هاي پايتخت را در فينال از كف دهد و هم اينكه خودش را از كسب 2 جام محروم سازد.

 

اما بيش از آنكه كفران نعمت اين موقعيت دستمايه‌اي براي نكوهش امير قلعه‌نويي باشد بي‌ميلي‌اش به كسب جام حذفي را دوباره عيان كرد. آري، اميرقلعه‌نويي چندان علاقه‌اي به كسب جام حذفي ندارد و حتي فصل پيش كه پاي فينال حذف شد اين استدلال وجود داشت كه او جام حذفي را چندان جدي نمي‌گيرد.

 

در واقع آنچه از مخيله امير بيرون مي‌زند، ذهن بازيكنان را متاثر مي‌كند كه اين سبقه، نگاه‌ها را متوجه اهداف او در فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا كرده است و سوالاتي از اين دست؛ آيا امير شركت در جام حذفي فصل جاري را هم راهي براي منحرف كردن ذهن مدعيان مي‌داند؟

 

مثلا او مانند فصل قبل طوري جلو مي‌رود كه همگان فكر كنند براي تصاحب جام حذفي انگيزه بيشتري در قياس با جام ليگ دارد و به يكباره سر از صدر جدول و قهرماني درمي‌آورد؟ رفتار و رويه اميرقلعه‌نويي در جام حذفي يك حقه بازي فوتبالي است. يا شايد بتوان آن را به اتفاقاتي كه در رينگ بوكس مي‌افتد تشبيه كرد.

 

امير با يك دستش سمت راست صورت حريف را نشانه مي‌رود در حالي كه مي‌خواهد با دست ديگرش صورت حريف را هدف قرار دهد. ترفندي كه فصل قبل خوب جواب داد.

 

قلعه‌نويي در جام حذفي بازي را به سپاهان داد اما همين رقابت شانه به شانه و نزديك را در ليگ از سپاهان برد و جامي را صاحب شد كه ارزشي والاتر از جام حذفي داشت. حال اگر رويكرد اميرقلعه‌نويي نسبت به جام حذفي همين باشد كه فصل قبل ديديم بايد ادعا كنيم او خواب‌هاي زيادي براي فوتبال ايران در فصل جديد ديده است.

 

شايد امير اين بار نيز جام حذفي را تا نقطه‌اي بالا بيايد كه رقبايش تصور كنند از تلاش در ليگ براي چنگ زدن به جام قهرماني مايوس شده است در حالي كه هدف اول او جام ليگ است. آيا قلعه‌نويي با اين حقه بازي مي‌تواند مدعيان اين فصل را هم گول بزند؟ اين بار نوبت كدام تيم است؟ پرسپوليس، تراكتورسازي يا فولاد خوزستان؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها