کد خبر: ۱۹۲۹۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۰۷ دی ۱۳۹۲
سرمربي استقلال با تمجيد از شاگردانش مي‌گويد آنها هفته به هفته بهتر مي‌شوند و دعوت‌هاي خارجي که براي بازيکنانش مي‌آيد به دليل اين است که او يک مربي سنتي است ولي بازيکنانش استانداردهاي بين‌المللي را دارند!
امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر ملوان از رقابت‌هاي جام حذفي گفت: ابتدا تسليتي خدمت خانواده محترم جمشيدي دارم. ديروز هم خبردار شدم که آقاي کاشاني دچار سانحه رانندگي شدند. ايشان از بزرگان عرصه معرفت فوتبال ايران هستند اما درباره بازي بايد بگويم بازي حذفي حساسيت خاص خود را دارد. تيمي که به مرحله بعد مي‌رود کمترين اشتباه را دارد و بايد بتواند از فرصت‌هايش استفاده کند. تيم ما هم هر هفته بهتر از قبل مي‌شود. ما هر هفته بهتر بازي مي‌کنيم اما وقتي من گاهي اوقات از استقلال انتقاد مي‌کنم به خاطر اين است که در حد و اندازه‌هايش خودش نيست وگرنه در حد و اندازه‌هاي ليگ است. بعضا شده ما بازي‌هاي خوبي کرده‌ايم اما ما توقع داريم مثل استقلال باشيم. ملوان تيم خوبي است و بازي آن‌ها جلوي پرسپوليس را آناليز کرده‌ايم. اعتقاد دارم آنها خوب بازي مي‌کنند و مربيان و بازيکنان خوبي دارند. ما در اين در اين ديدار بيگ‌زاده، خسرو حيدري و جمشيديان را نداريم اما خوشبختانه ساموئل به جمع ما برگشته است. اميدوارم ساموئل هم مثل سال گذشته باشد نه مثل امسال.

او در پاسخ به سوالي درباره پژمان منتظري اظهار کرد: من هم اميدوارم که منتظري بماند. ما توقع داريم که او بتواند به تيم کمک کند. به دنبال حفظ منتظري هم هستيم. در بازي‌هاي حساس کسي مثل پژمان که وزنه فني و اخلاقي است بسيار مهم است. من اعتقاد دارم پژمان در انتهاي ليگ خيلي به ما کمک مي‌کند.

سرمربي استقلال در پاسخ به سوالي درباره عمران‌زاده بيان کرد:‌ ما خوشحاليم که يک بازيکني مثل عمران‌زاده مي‌تواند به تيم ملي کمک کند و مي‌تواند لژيونر هم شود. من روزي که به استقلال آمدم توانايي‌هاي فني‌اش را باور داشتم. يک سري ايراد‌ها داشت که آن‌ها را برطرف کرده‌ايم. من نمي‌دانم اين پيشنهادها چرا فقط سراغ ما مي‌آيد و سراغ تيم‌هاي ديگر نمي‌رود. در سپاهان که بودم براي عقيلي پيشنهاد آمد. اين نشان مي‌دهد چون من مربي سنتي هستم و بين‌المللي نيستم، بازيکنانم استانداردهاي بين‌المللي دارند که پيشنهاد مي‌گيرند. حالا اميدواريم درباره عمران زاده فکس اشتباهي نيامده باشد (با خنده).

او در پاسخ به سوالي درباره احمد جمشيديان عنوان کرد: ما واقعا گله‌منديم. من از جمشيديان به خاطر دو سال شناختم، انتظاراتي داشتم. او مي‌توانست مشکل فعلي ما را برطرف کند اما انواع مرض‌ها و مصدوميت‌ها را گرفته است.

قلعه‌نويي در پاسخ به سوالي درباره تاريخ داربي و اظهارات پرسپوليسي‌ها گفت: من خودم دوست دارم داربي با همه نفرات برگزار شود تا مردم لذت ببرند و حرف و حديثي هم نباشد. اما بايد همه قانون‌مند باشيم. شايد بتوان با منصوريان صحبت کرد تا براي اين بازي کمي کمک کند. منصوريان مربي بسيار خوبي است و شرايط را درک مي‌کند. ما در بازي رفت بيگ‌زاده و خسرو حيدري را نداشتيم. من دوست داشتم همه نفرات را داشته باشم الان هم دايي مي‌خواهد همه بازيکنان را داشته باشد. به هر حال بايد يک تعاملي ايجاد شود تا همه حضور داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها