کد خبر: ۱۹۲۹۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۰۷ دی ۱۳۹۲
يک نشريه ايتاليايي ادعا کرد ستاره ايتاليايي خط حمله ميلان در حالي که هنوز يک سال کامل از پس پيوستنش به روسونري سپري نشده در فهرست فروش اين تيم قرار گرفته است.
شريه سکولو ادعا کرده است که حوصله سيلويو برلوسکوني، مالک باشگاه ميلان از جنجال‌سازي‌هاي ماريو بالوتلي سر رفته است و اين مهاجم ايتاليايي را در فهرست بازيکنان مازاد روسونري براي فروش در بازار نقل‌وانتقالات ماه ژانويه قرار داده است.

به گزارش تسنيم، طبق ادعاي اين نشريه چاپ شهر جنوا، تصميم برلوسکوني براي خلاص شدن از شر جنجال‌هاي سوپر ماريو در جريان گفت‌وگو روز گذشته (جمعه) او با تني چند از مسئولان باشگاه صورت گرفته، گفت‌وگويي که برلوسکوني در آن از کوره در رفته و فوراً خواستار اخراج بالوتلي از تيم شده است.

سکولو به نقل از برلوسکوني نوشته است:« او به اندازه کافي براي من دردسر ساز شده است و تصميمم قطعي است. ماريو رسماً در فهرست فروش باشگاه براي بازار نقل‌وانتقالات ماه ژانويه است وما تا پايان اين ماه بايد او را فروخته باشيم».

برلوسکوني پيش از اين هم علاقه چنداني به بالوتلي نداشت و اين موضوع را مدت زمان کوتاهي پيش از پيوستن اين مهاجم ملي‌پوش به ميلان از منچسترسيتي با تشبيه وي به يک سيب گنديده نشان داد.

با وجود ادعاي نشريه سکولو بعيد به نظر مي‌رسد که ميلان قصد فروش بهترين بازيکن و گلزن اين فصل خود را داشته باشد به خصوص که اين تيم هنوز در ليگ قهرمانان اروپا حضور دارد و در ماه فوريه بايد به مصاف اتلتيکومادريد برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها