کد خبر: ۱۹۲۹۰۹
زمان انتشار: ۱۷:۵۰     ۰۷ دی ۱۳۹۲
در نهاد ریاست جمهوری چه خبر است:
یکی از برنامه های قابل تقدیر حجت الاسلام حسن روحانی پس سکانداری دولت یازدهم دیدار ماهانه ایشان با خانواده های شهدا و جانبازان دفاع مقدس به منظور تکریم این بزرگان می باشد. اما گویی داس اعتدال به جایگاه خانواده شهدا هم اعتنایی ندارد و در جدید ترین نمونه آن مسئولین نهاد ریاست جمهوری در راستای تکریم خانواده شهدا، فرزند شهید خزائی را از نهاد ریاست جمهوری اخراج نموده اند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یکی از برنامه های قابل تقدیر حجت الاسلام حسن روحانی پس سکانداری دولت یازدهم دیدار ماهانه ایشان با خانواده های شهدا و جانبازان دفاع مقدس به منظور تکریم این بزرگان می باشد.

در همین خصوص رئیس جمهور کشورمان در دیدارهای گذشته یشان به مراتب به لزوم تکریم و توجه به خانواده های شهدا اشاره داشته اند.

اما گویی داس اعتدال به جایگاه خانواده شهدا هم اعتنایی ندارد و در جدید ترین نمونه آن مسئولین  نهاد ریاست جمهوری در راستای تکریم خانواده شهدا، فرزند شهید خزائی را از نهاد ریاست جمهوری اخراج نموده اند.

«محمدصادق خزائی» از نیروهای خدوم و ارزشمند نهاد ریاست جمهوری ، فرزند شهیدی است که دارای تحصیلات فوق لیسانس علوم اجتماعی و دانش آموخته دانشگاه تهران است. وی از فعال ترین نیروهای نهاد ریاست جمهوری محسوب می شد که علیرغم خدمت در سطوح کلان و حساس نهاد ریاست جمهوری ، هیچگاه از مواهب مادی این مرکز استفاده نکرد و به قول همکارانش «صادق با یک موتور آمد و با یک موتور رفت».

محمدصادق خزائی در ماجرای فتنه سال 88 بارها توسط اغتشاش گران مجروح و موتورش نیز به آتش کشیده شد. اکنون و در آستانه سالگرد حماسه 9 دی علیرغم آنکه وی از نیروی رسمی نهاد ریاست جمهوری محسوب می شد از مسئولیت خود اخراج گردیده است.

انتظار می رود رئیس جمهور محترم که دغدغه مندی خود را پیرامون تکریم خانواده شهدا با دیدارهای حضوری از خانواده شهدا و جانبازان نشان داده است در اقدامی عملی به این مساله رسیدگی فرماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱۶
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها