کد خبر: ۱۹۲۶۵۰
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۰۶ دی ۱۳۹۲

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، دو سوم آمریکایی‌ها کنگره کنونی را بدترین کنگره‌ای می‌دانند که تاکنون روی کار آمده است. هم‌چنین سه چهارم مردم آمریکا این کنگره "بیکار و تنبل" را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، 52 درصد از پاسخ‌دهندگان در نظرسنجی سی‌ان‌ان می‌گویند: سیاست‌های دموکرات‌ها آمریکا را به مسیر اشتباهی می‌برد و 54 درصد می‌گویند که سیاست‌های جمهوری‌خواهان باعث ایجاد چنین مسئله‌ای می‌شود.

54 درصد از پاسخ‌دهندگان در این نظرسنجی اعلام کردند، سیاست‌های باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا که یک دموکرات است، کشور را به مسیر اشتباهی می‌برد.

صد و سیزدهمین کنگره آمریکا، توافقنامه بودجه را پیش از تعطیلات سال نو میلادی تصویب کرده است.

پایگاه نظرسنجی سی‌ان‌ان اعلام کرد، تداوم بن‌بست سیاسی در سال 2014 زمانی که انتخابات میان دوره‌ای برگزار می‌شود، کنگره کنونی را به یکی از بی‌فایده‌ترین کنگره‌ها در چهار دهه اخیر تبدیل می‌کند.

68 درصد از کل شرکت‌دهندگان اعلام کردند کنگره کنونی بدترین کنگره‌ای است که تاکنون روی کار آمده و تنها 28 درصد با این مسئله مخالفت کردند.

کیتینگ اولاند، مدیر پایگاه نظرسنجی سی‌ان‌ان گفت: این نگرش منفی نسبت به کنگره در میان تمامی زیرگروه‌های سیاسی و جمعیت‌شناسی وجود دارد. زنان، مردان، ثروتمندان، فقرا، جوانان، مسن‌ها و تمامی مردم معتقدند کنگره امسال بدترین کنگره‌ای است که می‌توانند به یاد آورند.

وی افزود: آمریکایی‌های مسن‌تر که کنگره‌های بیشتری را به چشم دیده‌اند، نگرش منفی‌تری نسبت به این کنگره در مقایسه با جوانان دارند.

جمهوری‌خواهان، دموکرات‌ها و مستقلان نیز موافقند که این کنگره بدترین کنگره‌ای است که تاکنون روی کار آمده است.

بر اساس این نظرسنجی، 73 درصد از آمریکایی‌ها اعلام کردند: کنگره تاکنون هیچ کاری برای رسیدگی به مشکلات کشور انجام نداده‌ است و این در حالی است که یکی از هر چهار نفر با این مسئله مخالف است.

این نظرسنجی از طریق تماس تلفنی از 16 تا 19 دسامبر (25 تا 28 آذر) سال جاری میلادی صورت گرفته و 1035 تن در آن شرکت داشتند. درصد خطای این نظرسنجی نیز سه درصد در نظر گرفته شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها