کد خبر: ۱۹۲۶۳۱
زمان انتشار: ۱۷:۵۳     ۰۶ دی ۱۳۹۲
گزينه‌اي كه حرفي از او به ميان نيامده و شايد جدي‌ترين رقابت را با رسول خطيبي بر سر جانشيني جلالي داشته باشد، حميد استيلي است.
بانك ورزش - استعفاي رسول خطيبي از سرمربيگري گسترش فولاد، سيل عظيمي از حرف و حديث‌ها را به سوي نيمكت تراكتورسازي روانه كرد. حالا او بزرگترين آلترناتيو مجيد جلالي به حساب مي‌آيد و با توجه به ابراز علاقه‌هايي كه به حضور در تراكتورسازي داشته انتخابش به عنوان جايگزين جلالي چندان دور از ذهن نيست.
به خصوص كه خبرهاي رسيده از تبريز هم به وضوح حاكي از آن است كه پيش از بازي تراكتورسازي مقابل مس، باشگاه تصميم جدي خود را براي اخراج مجيد جلالي و نشاندن آذري نيا به روي نيمكت گرفته بوده اما گل علي كريمي ناجي جلالي مي‌شود تا او همچنان روي نيمكت اين تيم بماند.
در اين بين شايعات مختلفي از قبيل مذاكره با علي كريمي براي سرمربيگري تراكتورسازي مطرح مي‌شود كه به هيچ عنوان صحت ندارد اما گزينه‌اي كه حرفي از او به ميان نيامده و شايد جدي‌ترين رقابت را با رسول خطيبي بر سر جانشيني جلالي داشته باشد، حميد استيلي است.
استيلي كه به لحاظ اصليت تبريزي، به لحاظ امتياز بومي‌بودن، با رسول خطيبي در يك سطح قرار دارد، به نسبت خطيبي از تجربه بالاتري هم برخوردار است. ضمن اينكه حضور بازيكناني چون علي كريمي، محمد نصرتي و كريم انصاريفرد كه رابطه خوبي با استيلي دارند كار اين سرمربي را در تراكتور راحت‌تر مي‌كند. به همين دليل هم يكي از گزينه‌هاي پنهان تراكتورسازي براي جانشيني جلالي است كه شنيده مي‌شود تا حدودي مذاكرات جدي با او داشته‌اند.
تا جاييكه گفته مي‌شود به دنبال همين مذاكرات جدي هم بوده كه در بازي برگشت پرسپوليس مقابل تراكتورسازي، حميد استيلي از جايگاه ويژه نظاره گر اين بازي بوده است.
با اين حال آنچه مسلم است اينكه در حال حاضر بيشترين رقابت براي نشستن روي نيمكت تراكتورسازي بين رسول خطيبي و حميد استيلي است و بايد ديد در نهايت كدام يك از سد بدشانسي ها و لابي هاي فوتبالي به سلامت مي گذرد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها