کد خبر: ۱۹۲۶۳۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۲     ۰۶ دی ۱۳۹۲

میرشاد ماجدی امروز در گفت و گو با یک خبرگزاری، در واکنش به صحبت‌های روز گذشته سعید شیرینی علیه فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: اتفاقاً می‌خواهم این بار از آقای حسن‌زاده رئیس محترم کمیته انضباطی که ما را دعوت کرد و اعلام کرد که باید هواداران از ما الگو بگیرند خواهش کنم که به صحبت‌های سرپرست تیم پرسپولیس دقت کند. مگر غیر از این است که در آن جلسه آقای حسن‌زاده در حضور ما 2 نفر اعلام کرد طوری رفتار کنید که هواداران الگوی شما باشند؟ اما امروز شاهد الفاظی از سوی سرپرست پرسپولیس هستیم که واقعا نمی‌دانم در موردش چگونه صحبت کنم. فتح‌الله‌زاده و رویانیان هر روز با یکدیگر صحبت می‌کنند و ممکن است علیه هم حرف بزنند اما سطح تحصیلات آنها بالا است ضمن آنکه آنها مدیرعامل دو باشگاه هستند ولی اینکه قرار باشد جواب یک مدیرعامل را از دهان هر کسی بشنویم درست نیست. شیرینی چه از لحاظ جایگاه و چه از لحاظ اعتبار در فوتبال و چه از لحاظ سابقه در حد و اندازه فتح‌الله‌زاده نیست که بخواهد نسبت به صحبت‌های او واکنش نشان دهد.

سرپرست تیم استقلال در ادامه تأکید کرد: آقای شیرینی باید بداند که با جواب دادن بزرگ نمی‌شود بلکه با احترام است که انسان شخصیت پیدا می‌کند. من از شما سؤال می‌کنم آیا تا به حال دیده‌اید که علیه رویانیان صحبت کنم و یا بی‌احترامی به ایشان انجام دهم؟ وقتی غیرفوتبالی‌ها پا به فوتبال می‌گذارند و نمی‌دانند حرمت چیست همین اتفاق می‌افتد و معلوم است که تنش‌ها به سکوها منتقل می‌شود. درخواست باشگاه استقلال این است که شخص حسن‌زاده به این قضیه و صحبت‌های سرپرست تیم پرسپولیس علیه مدیرعامل باشگاه استقلال اقدام کند چرا که اگر این اتفاق نیفتد قداست‌ها زیر سؤال می‌رود و در آینده شاهد اتفاقات بدتری خواهیم بود.

البته وقتی ماجدی روی دور تمجید قرار می گیرد کاری ندارد در مورد چه کسی صحبت می کند. وقتی او غیرفوتبالی‌ها را حرمت شکن می داند یعنی فوتبالی‌ها خیلی حواس‌شان به همکاران‌شان هست. یا وقتی از تحصیلات بالای رویانیان و فتح الله زاده حرف می زند کسی جز او نمی تواند این قدر خوب حرف بامزه بزند و نخندد . البته شیرینی هم که روی دور تعریف و تمجید می افتد دست کمی از ماجدی ندارد، اما به هر حال سرپرست استقلال یک چیز دیگر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها