کد خبر: ۱۹۲۵۲۷
زمان انتشار: ۲۲:۲۳     ۰۵ دی ۱۳۹۲

رضا یزدانی سرمربی تیم خونه به خونه بابل تیمش را قهرمان واقعی لیگ برتر کشتی می‌داند: «من شکست پنجشنبه صبح خونه به خونه مقابل ثامن‌الحجج سبزوار را باخت نمی‌دانم و معتقدم که داوران پیروزی را از ما گرفتند. نمی‌دانم این اشتباهات سهوی است یا بر اثر بی‌تجربگی رخ می‌دهد. ما هم هرچه اعتراض کردیم به جایی نرسید.»

قهرمان کشتی دنیا پس از بازی تیمش در مرحله رده‌بندی که با سومی خونه به خونه همراه بود به خبرنگاران گفت: «کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم تیم ما (شعبان‌اف) پای حریف را از تشک بیرون برد و چون خودش دیده بود کشتی را رها کرد، اما داوران امتیازی به او ندادند و وقتی اعتراض هم کردیم باز هم نتیجه‌ای نداد. در همه جای دنیا بعد از اعتراض نتیجه ممکن است برگردد، اما در این کشتی با وجود اینکه مشخص بود پای حریف از تشک بیرون رفته حق کشتی‌گیرمان داده نشد. اگر بنا به این طور امتیاز دادن بود در وزن 84 کیلو جوکار کشتی‌گیر تیم ما بیرون از تشک فن اجرا کرد اما به او امتیاز دادند. متاسفانه کسی هم نیست که ما به او اعتراض کنیم. ما و تیم ثامن در یک هتل بودیم. شعبان‌اف هم با مربیان و مترجمان حریف زیاد در ارتباط بود. هر کاری کردیم که جلوی او را بگیریم تا با آن‌ها ارتباطی نداشته باشد، متاسفانه گفت که من با کشتی‌گیران حریف هم‌زبان هستم و کاری هم از دست ما برنمی‌آمد. شعبان‌اف کشتی‌اش این گونه نبود و به راحتی می‌توانست حریفش را شکست دهد. او در حالی که 5 بر صفر جلو بود، به راحتی کشتی را واگذار کرد!»

ملی‌پوش وزن 96 کیلوگرم ایران از بازگشتش به تیم‌ملی خبر داد: «ان‌شاءالله از دور جدید تمرین‌های تیم ملی به اردوها خواهم رفت. بدنم آماده نیست چون سه چهار ماه است که وقت خود را برای تیم خونه به خونه گذاشته‌ام.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها