کد خبر: ۱۹۲۲۴۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۵     ۰۴ دی ۱۳۹۲
سرپرست استقلال اعتقاد دارد تيمش از آن رو زيبا بازي نمي‌کند که غايبان زيادي در تمرين‌ها دارد و البته اميدوار است تا اين مشکل هم در آينده حل شود.
ميرشاد ماجدي درباره پيروزي استقلال برابر داماش گفت: بازي بدي را شاهد نبوديم. ما موقعيت گلزني داشتيم اما نزديم تا تنها با يک گل برنده شويم. بازي در اختيار ما بود و بعد از مدتها با 18 نفر در اين مسابقه حاضر شديم. به هرحال از نتيجه راضي هستيم و اميدواريم روند نتايج خوبمان همچنان ادامه‌دار باشد تا صدر جدول را در اختيار خودمان بگيريم. فاصله اندک تيم‌ها با يکديگر فرصت اشتباهي را براي کسي باقي نمي‌گذارند و بايد خيلي هوشيارانه به رقابت ادامه دهيم.

به گزارش ايسنا ، او در پاسخ به اين سوال که آيا قبول دارد استقلال زيبا بازي نمي‌کند و هرچند که اين مسئله را چندبار قلعه‌نويي در نشست‌هاي خبري گفته است، اظهار کرد: نظرات فني تيم بر عهده آقاي قلعه‌نويي است و بهتر است ايشان در‌اين‌باره نظر دهند. اما قبول دارم که مردم توقع بازي زيبا را از ما دارند؛ هر چند که شرايط ما اصلا خوب نيست. ما هنوز نتوانسته‌ايم جز يک يا دو بار مثل بازي با سپاهان، با همه موجوديمان تمرين و تاکتيک‌هاي مختلف را اجرا کنيم. وقتي آقاي قلعه‌نويي مي‌گويند اين استقلال، استقلال مورد نظرش نشده، دليلش همين است که نتوانسته همه بازيکنان را در اختيار داشته باشد و با آنها کار کند. با اين حال خوشحاليم از اينکه نتيجه مي‌گيريم و انشاالله در ادامه و با رسيدن به بلوغ تاکتيکي، علاوه بر نتيجه‌گيري خوب هم بازي‌کنيم.

سرپرست استقلال درباره حضور ساموئل در تمرين امروز آبي‌پوشان بيان کرد: من ديشب به ساموئل زنگ زدم و به او گفتم به تمرينات بيايد. او هم با مديربرنامه هايش صحبت کرد و امروز به تمرينات آمد. البته اينکه مشکلش حل شده يا خير را نمي‌دانم اما تا جايي که اطلاع دارم صحبت‌هايي با او انجام شده بود.

ماجدي در پايان ضمن ابراز اميدواري از موفقيت تيمش در رقابت‌هاي حذفي گفت: جام حذفي جام شگفتي هاست. ما ديدار رفت در ليگ برتر را از ملوان برده‌ايم و الان آماده هستيم تا آنها را در جام حذفي هم شکست دهيم و به مرحله بعدي اين جام راه پيدا کنيم. ما مي‌خواهيم با شکست آنها به مصاف ذوب‌آهن برويم و در نهايت قهرماني اين جام را هم جشن بگيريم. ملوان هم تيم خوبي است و در هفته‌هاي اخير خيلي خوب نتيجه گرفته اما استقلال براي جام حذفي برنامه دارد و ما مجبور به شکست ملوان هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها