کد خبر: ۱۹۲۱۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۰۴ دی ۱۳۹۲

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در پیامی بازداشت مجدد اسیر فلسطینی که پس از بیش ار 200 روز اعتصاب غذا آزاد شد را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری المیادین، آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی "فیس‌بوک" خواهان بازداشت دوباره سامر العیساوی، اسیر فلسطینی شد.

لیبرمن در ادامه افزود: این یک فاجعه‌ است، اسیری آزاد شده که در روز آزادی‌اش از حماس می‌خواهد تا اسرائیلی‌ها را به گروگان بگیرد تا به این ترتیب شرایط را برای آزادی اسیران فلسطینی فراهم کند.

لیبرمن عنوان داشت: در سال 1981 برخی از اسیران ایرلندی 10 بار اعتصاب غذا کردند اما دولت انگلیس خواسته‌هایشان را برآورده نکرد برای همین اسیران بدون تحقق خواسته‌هایشان به اعتصاب غذای خود پایان دادند.

وی در ادامه افزود: اگر انگلیس العیساوی را بازداشت کرده بود مجددا وی را بازداشت می‌کرد باید العیساوی مجازاتش را به طور کامل در زندان ببیند و اگر دوست دارد باز هم اعتصاب غذا کند.

سامر العیساوی"، اسیر فلسطینی صاحب طولانی‌ترین اعتصاب غذا در تاریخ که بیش از 265 روز دست به اعتصاب غذا زده بود و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، آزاد شد.

وی امروز اولین نماز خود را پس از اسارت طولانی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی برگزار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها