کد خبر: ۱۹۲۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۱۳ شهريور ۱۳۹۰
علي‌اكبر ولايتي در جمع نمايندگان فرهنگي ايران در خارج از كشور ( ایسنا )
همانطور كه مقام معظم رهبري بيان كردند اين سه ويژگي مردمي بودن، ضد استكباري بودن و اسلامي بودن  مهمترين شاخصه انقلاب‌ها و نهضت‌هاي مردمي در منطقه هستند.

سفیر رژیم صهیونیستی را ازمصر اخراج کنید ( الجزیره )
بعد از اقدام دولت ترکیه در اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از این کشور مردم و فعالان مصری خواستار اقدام مشابه حکومت مصر شدند و در همین راستا هزاران مصری با برپایی تجمعی در پاریس خواستار اخراج سفیر این رژیم از مصر شدند . گفتنی است اخوان المسلمین اردن هم در بیانیه ای خواستار اخراج سفیر این کشور از عمان و قاهره شده است .

دانش آموزان و دانشجویان لیبیایی از این ماه برسر کلاسها حاضر می شوند ( رویترز)
رئیس مجلس ملی انتقالی لیبی مصطفی عبد الجلیل با اعلام این خبر افزود طی هفته آینده مقر این مجلس از بنغازی به طرابلس انتقال داده خواهد شد و با توجه به تهدیدات قذافی اما مبارزه همچنان ادامه خواهد داشت .

روی آوردن طرفداران قذافی به عملیات های انتحاری ! ( الشرق الاوسط )
بنا برگزارش ها، گروه های امنیتی طرفدار قذافی قصد داشتند یک مقر انقلابیون در ساختمانی در ساحل بنغازی را منفجر کنند.
 
یمن از امروز به همراه توده مردم تا سقوط صالح ( الشرق الاوسط )
به دنبال دعوت کمیته های سازمان یافته جوانان انقلابی در یمن با این شعار برای حضوره گسترده مردم در سراسر یمن در امروز یک شنبه نیروهای امنیتی یمنی با ادوات و تانکهای نظامی در صنعاء ، تعز ، اب و سایر شهرهای یمن گسترده شدند گفتنی است صالح چهار ماه است در این کشور حضور ندارد .

شهادت 9 تن از نیروهای امنیتی و کارمندان سوری ( سانا )
یک گروه تروریستی مسلحانه صبح امروز یک شنبه با ایجاد یک کمین در نزدیکی منطقه الوسطی 6 تن از نیروهای امنیتی و 3 تن از کارمندان شهری سوریه را به شهادت و 17 تن را مجروح ساخت .

بازي تركيه در لبه تيغ ايران و اسراييل ( عصر ایران )
تركيه در ماه هاي گذشته بر سر مساله سوريه با ايران مشكلاتي دارد و اقدام اين كشور در اعلام موافقت با استقرار رادارهاي ناتو در خاك تركيه مي تواند پيامي براي تهران باشد و همزمان تركيه با ضرب شست نشان دادن به اسراييل مي خواهد خود را بيشتر به كشورهاي عربي منطقه نزديك کند.

تظاهرات عدالت اجتماعی در سرزمینهای اشغالی ( الشرق الاوسط )
بیش از چهارصد هزار مستمره نشین صهیونیستی دیروز شنبه در تظاهراتی در تمامی سرزمینهای اشغالی خواستار بهبود وضع معیشتی و اصلاحات اقتصادی شدند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها