کد خبر: ۱۹۱۹۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۰۳ دی ۱۳۹۲
با برگزاری چهارمین جلسه تدوین آیین‌نامه و ضوابط نمایش سال 93 بحث و گفت‌وگو بین اعضای شرکت کننده در جلسات این گروه همچنان ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه که با حضور «محمد احسانی»، « معاون آثار و فعالیت های سینمایی » در کنار  نمایندگانی از تهیه کنندگان،سینما داران و پخش کنندگان و کانون کارگردانان برگزار شد،اعضا به بررسی پیشنهادات ارائه شده پرداختند .

میل حصول به نتیجه مناسب در چرخه اکران و ایجاد رضایت مندی  در سینمای ایران محور اصلی تلاش اعضای گروه تدوین کننده آیین نامه و ضوابط نمایش سال 93 است که به‌تدریج  درحال شکل‌گیری است .

بنابراین گزارش،در حالی‌که بحث‌های مقدماتی و کلی در این خصوص پایان یافته و پیش نویس آیین‌نامه مذکور تقریبأ نهایی شده است اعضاء  در حال بحث و بررسی در خصوص بندهای آیین نامه پیشنهادی هستند .

با توجه به دقت نظر اعضای جلسه در  بررسی دقیق هر یک از بندهای پیشنهادی آیین نامه امکان ادامه یافتن این موضوع در جلسات آتی دور از ذهن نیست.

جلسه صبح امروز (سه شنبه 30آذر) با حضور «علیرضا سرتیپی»،«مرتضی شایسته»،«همایون اسعدیان»،«علی آشتیانی پور»، «سید جمال الدین ساداتیان» ،« محمد رضا صابری » ،«محمد قاصد اشرفی»، «علیرضا داوود نژاد» ، «محمد احسانی»و «محمد رضا فرجی» در سازمان سینمایی تشکیل شد.

جلسه بعدی تدوین آئین نامه شورای صنفی نمایش روز شنبه  هفته آینده (7 دی ) برگزار خواهدشد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها