کد خبر: ۱۹۱۷۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۳ دی ۱۳۹۲
کاپيتان چلسي تيمش را شايسته پيروزي برابر آرسنال دانست. او معتقد است که اگر شرايط بد آب و هوايي نبود سه امتياز اين ديدار به اندوخته چلسي اضافه مي‌شد.

 

حساس‌ترين بازي هفته هفدهم ليگ برتر انگليس برنده‌اي نداشت و دو تيم آرسنال و چلسي در ورزشگاه امارات به تساوي بدون گل بسنده کردند.

جان تري کاپيتان چلسي معتقد است که شرايط بد آب و هوايي دليل اصلي پيروز نشدن تيمش در اين ديدار بود. او گفت: براي پيروزي به ورزشگاه امارات آمده بوديم اما بارش شديد باران مانع پيروزي ما شد. البته بايد اعتراف کنم که زمين ورزشگاه بسيار خوب بود و اصلا بارش شديد باران روي آن تاثير نگذاشت.

او افزود: تلاش زيادي در اين ديدار داشتيم. هر آن چه را در توان داشتيم رو کرديم اما در نهايت پيروز نشديم. دو تيم به تساوي در اين ديدار رضايت دادند. تساوي نتيجه بدي براي چلسي نبود. ما همچنان جزو تيم‌هاي بالانشين جدول رده‌بندي هستيم و همين مسئله باعث مي‌شود تا با خوشحالي به تعطيلات کريسمس برويم. تا پايان نيم فصل دو ديدار باقي مانده است. اميدوارم که در اين دو ديدار هم پيروز شويم و با صدرنشيني به تعطيلات کريسمس برويم.

در جدول رده‌بندي رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس ليورپول با 36 امتياز صدرنشين است. آرسنال با همين تعداد امتياز و تفاضل گل کمتر در جايگاه دوم قرار دارد. منچسترسيتي و چلسي هم به ترتيب با 35 و 34 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم هستند.

چلسي در هفته هجدهم پنج شنبه در استمفوردبريج از سوآنسي پذيرايي مي‌کند. اين در حالي است که آرسنال بايد در خانه وستهام به ميدان برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها