کد خبر: ۱۹۱۶۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۰۲ دی ۱۳۹۲
مربي تيم ملي فوتبال با تاکيد بر ماندن کي‌روش در تيم ملي،‌ از شروع مذاکرات با "آريا جسورو هاسه‌گاوا" بازيکن ايراني تيم توکيو ژاپن خبر داد.
اميد نمازي، مربي تيم ملي فوتبال ايران درباره برنامه هاي تيم ملي فوتبال، اظهار کرد: الان مقطعي است که بازيکنان در خدمت باشگاه هايشان هستند و ما بيشتر ارزيابي عملکردشان را در ليگ انجام مي دهيم و با سفرهاي مختلفي که خواهيم داشت و بازديدهايي که از باشگاه ها انجام مي‌دهيم، سعي مي کنيم دقت بيشتري در انتخاب بازيکنان داشته باشيم و از کادر فني تيم ها مي‌خواهيم تا براي شناسايي بازيکنان بااستعداد به ما کمک کنند ولي روي هم رفته وضعيت خوب است.

وي در خصوص وضعيت حضور آريا جسورو هاسه‌گاوا در تيم ملي فوتبال ايران، گفت: اين موضوع در مرحله ابتدايي قرار دارد، ما ارتباط برقرار کرده ايم و بايد ببينيم که آيا امکان دارد او بياييد و به تيم ملي اضافه شود.

مربي تيم ملي فوتبال درباره اعلام سايت فيفا مبني بر بازي ايران و گينه در تاريخ 14 اسفند، اظهار کرد: من تا آنجايي که مي دانم با تيم گينه مذاکره مي‌کردند و نمي دانم که بازي‌مان با اين تيم صددرصد است يا نه، ولي اميدوارم به زودي وضعيت اين بازي را اعلام کنيم.

وي در رابطه با بازي هاي تدارکاتي تيم ملي، بيان کرد: در ماه آوريل تصميم داريم با تيم هاي آفريقايي بازي کنيم. در ماه مي با تيم هايي از اروپا و قبل از جام جهاني نيز با تيم هايي از آمريکاي جنوبي بازي مي‌کنيم،‌ ما با هدف شبيه سازي حريفانمان در جام جهاني با اين تيمها بازي خواهيم کرد.

دستيار کارلوس کي‌روش در خصوص دعوت از بازيکنان تيم هاي شهرستاني، گفت: هر بازيکني عملکردش خوب باشد و کي‌روش فکر کند مي تواند براي تيم ملي مثمرثمر باشد مطمئنا دعوت خواهد شد.

اميد نمازي در خصوص پيشنهاد تاتنهام به کارلوس کي‌روش براي سرمربي‌گري اين تيم به ايسنا گفت: مربي‌اي که موفق است و شايد قبلا در آن کشور کار کرده است، مي تواند مدنظر باشگاه هاي آن کشور باشد. تا جايي که مي دانم و شنيدم کي‌روش دوست دارد روزي به فوتبال انگلستان برگردد ولي الان در تيم ملي ايران است، تيم ملي به جام جهاني رفته است و مطمئنا تيم ملي برايش ارجحيت دارد و بنابراين فکر نمي‌کنم الان اين انتقال صورت بگيرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها