کد خبر: ۱۹۱۴۳۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۰۱ دی ۱۳۹۲
بعد از بازي مس و پرسپوليس اتفاقات زيادي افتاد و علاوه بر حاشيه هاي به وجود آمده پرويز مظلومي هم توسط راي کميته انضباطي محروم شد. اگرچه اين راي قابل تجديد نظر است.
در همين رابطه با سرمربي مس تماس گرفتيم اگرچه مظلومي به هيچ عنوان حاضر به مصاحبه نشد اما کوتاه در رابطه با محروميتش و اين راي صادر شده به خبرنگار ورزش سه گفت: فوتبالي‌ها و کساني که فوتبال را مي فهمند مي دانند که براي به هم زدن اعصاب يک تيم کافي است داور چند صحنه به اشتباه سوت بزند، در آن روز چند اشتباه داوري که خيلي بزرگ هم بود و منجر به گل هم شد کلاً تيم ما را به هم ريخت.

برخي مربيان به خاطر يک پنالتي اشتباه شهر را به هم مي ريزند و به زمين و زمان تهمت مي زنند،اما من با وجود چندين اشتباه تاثير گذار باز هم مي گويم سهوي است و جزيي از بازي است.

مظلومي در ادامه گفت: من در آن صحنه به خاطر عصبانيت که به خاطر آن همه اشتباه، طبيعي هم بود مي خواستم تيم را بيرون بکشم اما بلافاصله خودم را کنترل کردم و از تصميمم منصرف شدم چون حرفه اي نبود و به خاطر همين اشتباه تنبيه هم شدم و با کارت قرمز داور از زمين اخراج شدم و در بازي قبل هم مقابل ذوب آهن که خيلي هم براي ما حساس بود روي نيمکت نبودم.

سرمربي مس در پايان مي گويد: در ادامه هم من با چند بازيکن خودم برخورد کردم که آن هم به خاطر آرام کردن جو بازي بود و يک جورهايي هم کمک کردم و نگذاشتم جو به وجود آمده بيشتر متشنج شود اما متاسفانه کميته انضباطي مزد آرام کردن جو بازي و بازيکنان را با محروميت من دادند من فکر مي کنم آنها تهمت زدن را بيشتر از آرام کردن جو بازي دوست دارند.

من مي‌خواهم بپرسم آيا اين راي عادلانه است؟ تيم ما شرايط سختي دارد اين رفتارها شايسته نيست و من انتظار دارم با نگاه درست و عادلانه اين مسائل بررسي شود به هر حال ما لايحه اي براي دفاع از حقمان به کميته انضباطي فرستاده‌ايم و منتظر پاسخ آن هستيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها