کد خبر: ۱۹۱۱۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس نسبت به صحبت‌هاي مديرعامل استقلال واکنش نشان داد.

 

محمد رويانيان در خصوص اظهارات فتح‌الله زاده اظهار داشت: من نمي‌دانم حاجي براي چه اين حرفها را زده که من از هدايتي و زنجاني پول مي‌گيرم، چون من اصلاً درباره پول گرفتن ايشان حرفي نمي‌زنم.

به گزارش فارس ، وي افزود: بايد اعلام کنم فعلاً در خصوص وضعيت هيئت مديره و اين مسائل هيچ حرفي براي گفتن ندارم چون حرفها زده شده اما آقاي فتح‌الله زاده مي‌خواهم جواب شما را بدهم چون معتقدم حداقل 3 برابر پرسپوليس از وزارت ورزش و سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال پول گرفته‌آيد، البته ما کاري به اين حرفها نداريم.

رويانيان ادامه داد: آقاي فتح‌الله زاده عزيز که همين‌جا از تو بابت اينکه نگران من هستيد تشکر مي‌کنم اما ما هم مي‌دانيم شما از کجا پول مي‌گيريد يا از کجا گرفته‌ايد و بهتر از همه اين موضوع را مي‌دانيم که چه کساني به شما کمک مي‌کنند اما دنبال آن نيستيم که بخواهيم اين مسائل را رسانه‌اي کنيم و روي آنها مانور کنيم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: دريافتي‌هاي ما کامل مشخص است و مشکل خاصي ندارد اما بهتر است اين را در جريان باشيد که برخي‌ها که مي‌گويند از هيچ‌کس پول نمي‌گيرند به غير از خدا حداقل 3 برابر ما از وزارت و فدراسيون پول گرفته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها