کد خبر: ۱۹۱۰۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان، کارلوس کي‌روش را استاد برنامه‌ريزي در فوتبال دانست.

حشمت مهاجراني در خصوص برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم ملي و پيش‌بيني اردو براي اين تيم در آفريقا، اروپا و برزيل اظهار داشت: يکي از مربياني که در کار برنامه‌ريزي استاد مسلم محسوب مي‌شود کي‌روش است و هيچکس نبايد در دقت و برنامه‌ريزي دقيق او شک کند.

به گزارش تسنيم ، وي در ادامه افزود: برخي افراد اعتقاد دارند شايد اگر در اين مقطع تيم ملي اردوهاي آماده‌سازي برپا کرده و در ديدارهاي تدارکاتي به ميدان مي‌رفت، بهتر بود اما بايد توجه داشته باشيم که به خاطر شرايط مسابقات ليگ برتر اين امکان فراهم نيست. به همين خاطر نبايد به کي‌روش خرده بگيريم و برنامه‌ريزي او را زير سئوال ببريم.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال خاطر نشان کرد: بدون شک برگزاري ديدارهاي دوستانه و برپايي 3 اردوي متفاوت تصميمي کاملاً منطقي از سوي کارلوس کي‌روش است. از آنجايي که تيم ملي قرار است در جام جهاني با 3 سبک متفاوت از آمريکاي جنوبي، آفريقا و اروپا بازي کند، اين برنامه اردويي و بازي‌هاي تدارکاتي به تيم کي‌روش کمک خواهد کرد. نزديکي اين اردوها امتيازي مثبت براي تيم ملي ايران به شمار مي‌آيد که مي‌تواند روح جديدي را در کالبد تيم ملي تزريق کند.

مهاجراني در خصوص ارتقاي جايگاه ايران در رنکينگ فيفا و ايستادن شاگردان کي‌روش در رده نخست آسيا گفت: ما بايد اين واقعيت را بپذيريم که به لحاظ فوتبالي پيشرفتي نداشته‌ايم و واقعاً فوتبال‌مان از کره جنوبي و ژاپن عقب‌تر است اما به هر حال از اين حيث که آقاي فوتبال آسيا شده‌ايم مي‌توانيم به لحاظ روحي بيشترين استفاده را از اين نکته ببريم و مقام فعلي‌مان را حفظ کنيم.

وي در خاتمه تصريح کرد: ما بايد قبل از حضور در جام جهاني از افتخاري که به صورت نمادين نصيب فوتبال ما شده بهترين استفاده را به لحاظ روحي و رواني ببريم و اين مقام با ارزش را حفظ کنيم. از سوي ديگر نبايد اين واقعيت را نيز فراموش کنيم که کي‌روش شخصيت بين‌المللي و تراز اولي به فوتبال ايران داده که نمونه آن هم در رده‌بندي فيفا و نگاه‌هاي ويژه جهاني به تيم‌مان ملموس است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها