کد خبر: ۱۹۰۹۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
هواداران استقلال نمایش درخشانی از نوري و نظري در تركيب استقلال به یاد ندارند و معلوم نیست این 2 بازیکن در ترکیب این فصل آبی ها چه مي‌خواهند؟

به گزارش 598 به نقل ازایران ورزشی، پژمان نوري و محمد مهدي نظري در تركيب اصلي استقلال چه كار مي‌كنند؟ معني و مفهوم بازي گرفتن از اين دو چيست؟ اميرقلعه‌نويي كه پيدا است با اين پيروزي روحيه‌اي دو چندان يافته از بازي دادن به اين بازيكنان چه هدفي را دنبال مي‌كند؟

 

اولي نه تنها يادآور گوشه‌هايي از آن بازي‌هاي بي اشتباه و پرنفس زمان حضورش در پرسپوليس و حتي ملوان نيست بلكه اين روزها به يكي از ضعيف‌ترين بازيكنان ليگ بدل شده. نوري نه در زدن ضربه‌هاي آخر موفق است - نمونه‌اش دقيقه 8 بازي با صباي قم - نه دركار دفاعي موفق - مويدش گل صباي قم - و همچنان اميرقلعه‌نويي اصرار دارد از اين بازيكن در تركيب اصلي استقلال بازي بگيرد.

 

هفته نوزدهم بار ديگر به به ما فهماند كه نوري نه‌تنها در قد و قواره بازي در استقلال است بلكه اكنون اگر بازيكن تيم ملوان بود نيز جايي در تركيب اصلي آنها نداشت.

 

نوري تمام پست‌هايي كه مي‌توانست براي استقلال مفيد باشد به بازي گرفته شد. گاهي دفاع چپ كه نتيجه‌اش گلي بود كه عنايتي در بازي ديروز به استقلال زد، گاهي هافبك دفاعي، گاهي هافبك بازيساز و در بازه‌اي به‌عنوان هافبك چپ ايفاي نقش كرد كه در هيچ يك از اين پست‌ها موفق و كامياب نبود.

 

به‌راستي نوري در اين فصل براي استقلال چه‌كار كرده است؟! آيا او كاري جز سنگين‌تر كردن بار اقتصادي مديرعامل استقلال داشته است؟ نوري به‌خاطر كدام هنر بايد يك ميليارد و دويست ميليون تومان از استقلال پول بگيرد؟ پژمان نوري نمونه‌اي از فرصت سوزي‌هاي استقلال در فصل جاري است و امير قلعه‌نويي اگر مي‌بيند امروز بايد براي رسيدن به صدر جدول با رقبايش بجنگد يك دليل استفاده از همين بازيكنان است.

 

يكي‌اش نوري و ديگري‌اش محمد مهدي نظري كه او نيز دلايل حضورش در تركيب استقلال بر كسي روشن نيست. نظري نيز هرگز آن بازيكن كارآمد و گره‌گشا در تركيب استقلال نبود. او پي‌درپي در تركيب استقلال به ميدان مي‌رود در حالي كه هيچ نشاني از تبديل شدن به بازيكني بزرگ را از خود بروز نداده است.

 

نظري بي كيفيت‌ترين خريد استقلال در فصل جاري است. حتي ضعيف‌تر از پژمان نوري و او را مي‌توان جلو‌تر از نوري به‌عنوان سرآمد كساني كه بي جهت بار مالي روي دوش استقلال گذاشته‌اند قرار داد. امروز مي‌توان از مردان فعال در حوزه فني استقلال پرسيد كه نظري و نوري چه‌كار مي‌كنند كه براي مثال ايمان باصفا با اين مقدار دريافتي اندك بلد نيست انجام دهد؟ يا سياوش اكبرپور كه با هزينه بسيار كمتري به استقلال آمده است؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها