کد خبر: ۱۹۰۴۹۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۲۷ آذر ۱۳۹۲

بانک ورزش - کارلوس کی‌روش شدیدا تاکید دارد که به همه بازیکنانش برای اردوی 25 فروردین نیاز دارد و همین موضوع باعث اختلاف نظر شدیدی بین باشگاه های حاضر در جام باشگاه های آسیا و فدراسیون فوتبال شده است.

اما با نیم نگاهی به اردوهای قبلی تیم ملی متوجه می‌شویم که این اختلاف نظر قبلا هم بین باشگاه ها و فدراسیون وجود داشته و در پایان این فدراسیون بوده که حق را باشگاه ها داده و در مقابل آنها کوتاه آمده که آخرین نمونه هم به حضور قبلی تیم ملی در جام جهانی 2006 برمی‌گردد. در آن سال برانکو ایوانکوویچ اصرار فراوانی داشت که بازیکنان ملی پوشش نباید در جام باشگاه های آسیا بازی کنند و موظفند تا در اردوی تیم ملی برای آماده سازی جام جهانی حضور یابند. علی دایی، سهراب بختیاری زاده و یحیی گل محمدی 3 بازیکن صبای قم بودند که ارکان اصلی تیم ملی را هم تشکیل می‌دانند و عدم حضور آنها در تیم ملی برای برانکو خبر بسیاری بدی بود، اما بعد از جنگ و جدل بسیار بین فدراسیون فوتبال و باشگاه صبای قم، سرانجام این سه بازیکن در تمام بازی های صبا در آسیا بازی کردند و پس از آن به اردوی تیم ملی پیوستند. دلیل این اتفاق هم حقانیت باشگاه صبا بود که می‌گفت "ما بدون بازیکنان اصلی‌مان که هزینه بسیاری هم برایشان داده ایم امیدی به موفقیت در جام باشگاه های آسیا نداریم و اصلا در این مسابقات شرکت نمی کنیم.

حالا هم اتفاقی مشابه همان زمان افتاده و باشگاه های حاضر در آسیا هم تا به اینجا در مقابل فدراسیون کوتاه نیامده اند. به طور مثال تصور کنید که تیم سپاهان بدون حضور رحمان احمدی، شجاع خلیل زاده، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی و یعقوب کریمی چگونه می‌تواند در مقابل حریفان سرسخت آساییش مقابله کند و آیا کرانچار حرف حق را نمی‌زند؟ توجه به این نکته که هنوز هیچ بازی تدارکاتی برای شاگردان کیروش قطعی نشده هم خالی از لطف نیست. آیا همان اتفاق جام جهانی 2006 دوبار تکرار می‌شود و باشگاه ها موفق به اثبات حقانیت خود می‌شوند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها