کد خبر: ۱۹۰۴۷۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: پرسپوليس 10 بازيکن تهاجمي دارد.
انگين فيرات در نشست مطبوعاتي پيش از ديدار مقابل پرسپوليس عنوان کرد: فردا بازي سختي در انتظار ماست، هم پرسپوليس تيم برزرگي است و هم نفرات خوبي دارد و در هفته‌هاي اخير نتايج خوبي گرفته‌اند. هفته گذشته هم 6 گل به مس زدند و همه تعجب کردند.

به گزارش فارس، وي افزود: از نظر هجوم حداقل 10 بازيکن تهاجمي دارند که مي توانند استفاده کنند. آن چيزي که مهم است اين است که آنها صدر جدول هستند فردا بدون اينکه از جيزي بترسيم رو به جلو بازي مي کنيم و به همه نشان مي‌دهيم تيم خوبي هستيم و نتيجه مورد نظر را کسب خواهيم کرد.

وي در مورد مصدومان و محرومان تيمش گفت: هفته گذشته 2 بازيکن ما به نام‌هاي علي زينالي و اسحاق سبحاني اخراج شدند و در اين بازي محروم هستند. 2 بازيکن ما سرماخوردگي دارند وضعيتشان معلوم نيست اگر بخواهم مثال بزنم مهدي جعفر پور سرما خورده اما مشکل جدي ندارد. به همه اعتماد دارم با 11 نفر وارد ميدان خواهيم شد.

سرمربي تيم فوتبال سايپا در مورد اشتباهات داوري يادآور شد: همان طور که گفتم پرسپوليس باشگاه بزرگي است و طرفداران خوبي دارد براي داور قطعا اسان نيست او زير فشار است و اميدوارم زير اين فشار نباشد و قضاوت عادلانه انجام دهد. در هفته اخير داوري با ما نبوده است.

فيرات تصريح کرد: براي تيمي چون ما که بازيکنان جواني دارد مشکل است زيرا بازيکنانش در يک سطح نيستند ما هم ضعف هاي خود را در بازيها مي‌شناسيم و در صدد رفع آن هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها