کد خبر: ۱۹۰۳۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۲۷ آذر ۱۳۹۲

اصرار کی‌روش در خصوص در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش در طول برگزاری بازیهای لیگ قهرمانان آسیا، صدای مدیران نمایندگان ایران در این بازی‌ها را درآورده. در این خصوص با محمد ترابیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان هم‌کلام شدیم که ماحصل گفت‌وگوی بانک ورزش با او را در زیر می خوانید:

بحث تعامل باشگاه‌ها با تیم ملی به کجا کشید؟

ببینید، ما سال قبل نتیجه خوبی نگرفتیم. در لیگ بدشانسی آوردیم، جام حذفی را هم از دست دادیم و در یک کلام سپاهان همیشگی نبودیم. اگر در آسیا هم ضعیف عمل کنیم برای هواداران قابل قبول نیست. اگر مثل قبل بود و می توانستیم بازیکن خارجی بگیریم حرفی نبود. ولی با قوانین جدید ما از هفته آینده می توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. محرم نویدکیا هم که بهبود نیافته. پس ما به ملی‌پوشان‌مان نیاز داریم.

یعنی به تیم ملی بازیکن نمی دهید؟

ما باید جلسه ای با کرانچار برگزار کنیم تا به جمع بندی برسیم. همان طور که سازمان لیگ از ما می خواهد با آنها همکاری کنیم، در چنین مواقعی ما هم از سازمان لیگ می خواهیم با ما همکاری کند. کل این حرف ها به خاطر دو هفته است. دو هفته ای که ما با السد و الهلال بازی داریم. خب چه اشکالی دارد بازیکن ما بعد از این دو هفته به تیم اضافه شود؟ فکر کنند بازیکنان ما هم لژونر هستند. مگر لژیونرها در همه اردوها حضور دارند؟ ما هم که بازیکنان را رها نمی کنیم. با ما تمرین می کنند و بعد به تیم ملی اضافه می شوند.

به نظر می رسد در گروه سختی هم قرار گرفتید و نتیجه گرفتن شما سخت است.

ما باید نتیجه بگیریم. تیم ملی اگر نتیجه نگیرد می گویند با آرژانتین بازی کرد و نتیجه نگرفت ولی ما اگر نتیجه نگیریم خیلی بد است. دوستان می گویند می خواهیم تمرین کنیم تا در جام جهانی زنگ تفریح نشویم. حالا ما برویم جلوی تیم های باشگاهی عربی زنگ تفریح شویم اشکالی ندارد؟

با این شرایط به نظر می رسد با سازمان لیگ به توافق نرسید.

اگر می خواهند باشگاه ها را بدون ملی پوشان به رقابت های آسیایی بفرستند، شهامت داشته باشند و با مسئولان آسیا رایزنی کنند و بگویند تیم های ایرانی به  خاطر تیم ملی شان از مسابقات انصراف می دهند. اگر سازمان لیگ حاضر است چنین کاری کند، ما هم حاضریم بازیکنان‌مان را به آنها بدهیم.

پول قاسم دهنوی هم که به حساب شما واریز شد.

بله واریز شد. بنده شنیدم در بازی آخر پرسپولیس مقابل مس کرمان، دهنوی از حضور در میدان محروم بوده. گویا دوستان چکی به فدراسیون داده بودند که چک پاس نشده و دهنوی هم محروم شده بود ولی الان چک پاس شده و او می تواند بازی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها