کد خبر: ۱۹۰۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۱۲ شهريور ۱۳۹۰
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به شبهه‌افكني‌هاي برخي دوم‌خردادي‌ها درباره انتخابات مجلس و درخواست نظارت بين‌المللي بر اين انتخابات گفت:‌فتنه‌گران پروژه‌اي مشابه انتخابات 88 را براي انتخابات مجلس كليد زده‌اند.

به گزارش 598 جواد آرین‌منش عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس اظهار داشت: انتخابات ضمن اينكه پشتوانه عظيمي براي امنيت ملي و پاسداري از نظام است، مي‌تواند بستر مناسبی برای دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور باشد.

وی تصریح کرد: معمولاً همه اتفاقاتی که در کشورهای منطقه و آسیای میانه در سال‌های اخیر رخ داده و زمینه ایجاد کودتاهای مخملی شده، از بستر انتخابات برآمده است.

این نماینده اصولگرا با اشاره به تلاش دشمن براي به‌راه‌انداختن كودتاي مخملي در ايران طي انتخابات سال 88 گفت: زماني كه گروه‌ها، افراد و جناح‌ها منافع خود را به مصالح ملي ترجيح دهند اختلاف‌ها بروز مي‌كند و در شكل شديدش تبديل به درگيري مي‌شود و دقيقا اينجاست كه دشمن به آن مي‌دمد و فتنه‌انگيزي مي‌كند.

آرين‌منش با اشاره به اينكه ايران كشوري با قوميت‌هاي مختلف است كه تحت رهبري ولايت فقيه و قانون اساسي در عرصه‌ها حضور مي‌يابند افزود: ملت ايران با اتحاد در عرصه‌هاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي حضور يافته‌اند كه نمونه آن دفاع مقدس و انتخابات‌هاي مختلف است.

وي بر وحدت بين قوميت‌ها، گروه‌هاي سياسي و جناح‌ها تاكيد كرد و ادامه داد: فتنه 88 محصول اختلافات شديد گروه‌ها با يكديگر بر سر منافع خودشان بود كه موجب حضور دشمن در عرصه شد و در واقع اين اختلافات، آب به آسياب دشمن ريخت.

آرين منش دنياطلبي و غفلت از مصالح ملي را از ديگر عوامل بروز فتنه 88 برشمرد و اضافه كرد: هشدارهاي رهبر معظم انقلاب براي رفتن افراد به سوي وحدت و همدلي است.

وي درباره نقشه‌هاي شوم دشمن براي انتخابات پيش‌رو گفت: در انتخابات‌هاي گذشته، دو جريان اصولگرا و اصلاح‌طلب با يكديگر رقابت مي‌كردند اما توطئه جديد دشمن ايجاد تفرقه بين اصولگرايان است تا نيروهاي انقلاب متفرق شوند و كشور دچار يك آسيب جدي شود.

اين نماينده اصولگرا ادامه داد:‌ بايد مراقب بود اختلاف سليقه‌ها به تفرقه منجر نشود چرا كه نقطه قوت نظام را به چالش تبديل خواهد كرد و براي جلوگيري از اين مسئله بايد نيروهاي اصولگرا با وحدت دنبال پيروزي در انتخابات باشند.

آرين‌منش پيروزي اصولگرايان را موجب جلوگيري از نفوذ بيگانگان در كشور دانست و افزود: اگر اصولگرايان متفرق شوند، انحراف در مسير انقلاب اسلامي از مسير مجلس رخ خواهد داد.

وي درباره شبهه‌افكني و حاميان خارجي آنها نيز گفت: عوامل فتنه‌گر سال 88 همان پروژه انتخابات رياست جمهوري را كليد زده‌اند چرا كه شش ماه قبل از انتخابات رياست جمهوري نيز بحث شبهه در انتخابات را مطرح كردند.

آرين‌منش دعوت از بيگانگان براي سر در آرودن از محرمانه‌ترين مسائل كشور را زمينه‌چيني براي كودتاي مخملي دانست و افزود: كشوري كه در سخت‌ترين شرايط جنگ تحميلي، انتخابات سالم برقرار كرده و در اوج اقتدار بين‌المللي است نيازي به نظارت خارجي ندارد.

اين نماينده اصولگرا مهم‌ترين ابزار روشنگري در باب اين توطئه را صدا و سيما و ديگر رسانه‌هاي متعهد نظام دانست و اضافه كرد: از همين الان بايد نسبت به توطئه دشمن روشنگري صورت بگيرد و قبل از اينكه شبهات دشمن در ذهن برخي از مردم جا بگيرد بايد نسبت به آن افشاگري شود.

وي خاطرانشان كرد: اگر اين روشنگري‌ها انجام شود، مردم نيز همانند 9 دي، شعور و درك بالاي خود را نشان داده و توطئه دشمن و عوامل داخلي آن را خنثي خواهند كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها