کد خبر: ۱۹۰۱۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
صادق درودگر در مورد واگذاري سهام باشگاه ملوان به سيروس محجوب،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم عنوان کرد: از چند وقت پيش به دنبال چند مالک و سرمايه گذار بوديم تا سهام ملوان را بخرند. در اين مدت خيلي‌ها اعلام آمادگي کردند اما برخي فقط حرف زدند! بعضي‌‌ها هم که برنامه بلند مدت و خاصي در فوتبال نداشتند.

وي ادامه داد: بعد از کش و قوس‌هاي فراوان آقاي محجوب پا پيش گذاشتند، چون ايشان قبلاً در نيوکاسل انگلستان سهام‌دار بودند اطلاعات خوبي در مورد فوتبال و بُعد بين‌المللي آن دارد. هر چند من اين موارد را نمي‌‌دانستم اما بعد از صحبت با ايشان متوجه شدم که مطالعه او در زمينه فوتبال بسيار زياد است و البته دنبال ريخت و پاش نيست.

مديرعامل باشگاه ملوان ضمن تمجيد از برنامه‌هاي سيروس محجوب در ملوان، تاکيد کرد: آقاي محجوب دنبال درآمد زايي است،‌ من هميشه گفتم مالکان عاشق در فوتبال بايد جاي خود را به مالکان عاقل بدهند،‌ در اين صورت و با برنامه ريزي ديگر بي‌جهت در فوتبال هزينه نمي‌شود. بعضي‌ها به خاطر شور و شعفِ در کنار فوتبالي‌ها بودن هزينه‌ها را در اين ورزش بالا مي‌برند.

درودگر در خصوص ديگر برنامه‌هاي باشگاه ملوان بعد از حضور سيروس محجوب تصريح کرد: بزرگترين مسئله‌اي که آقاي محجوب با آن موافقت کردند بحث راه‌اندازي آکادمي باشگاه ملوان در 3 نقطه استان گيلان بود و همچنين براي تامين زيرساخت‌ها هم برنامه ريزي خوبي صورت گرفته است.

وي در واکنش به سوال خبرنگار تسنيم، مبني بر اينکه آيا کُدهايي که در خصوص شرايط مالکان در فوتبال مي‌دهد به حسين هدايتي برمي‌گردد، به کلمه «خداحافظ» بسنده کرد و ترجيح داد در اين باره صحبت نکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها