کد خبر: ۱۹۰۰۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
سرمربی استقلال در جمع دستیارانش گفت: «ديديد آرش جلوي فجر چطوري بازي كرد؟ اصلا حال نداشت بدود!»

به گزارش 598 به نقل از ایران ورزشی، رابطه قلعه‌نويي و برهاني هنوز تيره و تار است و مشخص هم نيست تا چه زمان ادامه خواهد داشت.

 

اختلاف قلعه‌نويي با برهاني باعث شده اين بازيكن در هفته‌هاي اخيركمتر وارد تركيب اصلي شود و حتي در بازي با سپاهان از روي سكوها تلاش همقطارانش را تماشا كند.

 

وضعيت كنوني برهاني به يك علامت سوال بزرگ بدل شده و هركسي دليل دور ماندن شماره 9 از تركيب استقلال را به شكلي تعبير مي‌كند.

 

تازه‌ترين اطلاعاتي كه از علت‌هاي نيمكت‌نشيني برهاني از دل باشگاه استقلال بيرون آمده برمي‌گردد به حرف‌هايي كه قلعه‌نويي پس از بازي با فجر درباره آرش زد.

 

قلعه‌نويي كه بيشتر وقتي با دستيارانش خلوت مي‌كند سفره دلش باز مي‌شود اخيرا درباره برهاني از واژه جالب توجهي استفاده كرد. قلعه‌نويي درباره برهاني گفته: «ديديد آرش جلوي فجر چطوري بازي كرد؟ اصلا حال نداشت بدود!»

 

در آن بازي قلعه‌نويي نيمه دوم از برهاني استفاده كرد تا شايد قفل دروازه فجر توسط او بشكند اما آن بازيكني كه گل زد هاشم بيگ‌زاده بود و آرش موفق نشد دروازه فجر را باز كند.

 

به اين ترتيب ناراحتي قلعه‌نويي از برهاني همچنان پا برجا است. حالا ريشه اين ناراحتي از كجا است يا بهتر است بپرسيم ريشه حال نداشتن آرش از چه ناحيه‌اي نشات مي‌گيرد مشخص نيست.

 

با توجه به اينكه واكنش قلعه‌نويي به عملكرد برهاني در بازي با فجر مورد قبول قلعه‌نويي نبوده پيش‌بيني مي‌شود روند نيمكت نشيني برهاني همچنان ادامه داشته باشد و شماره 9 را در بازي با صباي قم همچنان روي نيمكت ببينيم. شايد هم سكوها؟!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها