کد خبر: ۱۹۰۰۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
مهاجم سابق استقلال هنوز نتوانسته در پرسپوليس‌ آن طور که بايد و شايد با بازيکنان اين تيم صميمي شود.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، گويا فرزاد حاتمي در پرسپوليس‌ نتوانسته آن طور که بايد و شايد با بازيکنان اين تيم صميمي شود. مهاجم باتجربه سرخ‌ها که روزهاي خوبي را در استقلال و کنار بازيکناني مانند حنيف عمران‌زاده و مهدي رحمتي سپري کرده بود، در تيم رقيب چنين وضعيتي را ندارد.

 

بعضي مصاحبه‌هاي حاتمي در خصوص دوستان استقلالي باعث ناراحتي پرسپوليسي‌ها شد، تا جايي که مسئولين تيم به اين بازيکن دستور دادند در مصاحبه‌هايش کاملا دقت کند.

 

حاتمي در بازي پرسپوليس، مس ذخيره طلايي علي دايي نام گرفت او درست زماني به ميدان آمد که شايد خيلي‌ها فکر مي‌کردند بازي با همان نتيجه پنج بر صفر تمام خواهد شد. اما حاتمي گل ششم و مورد علاقه هواداران را زد تا نشان دهد مي‌تواند در ادامه بازي‌هاي ليگ عصاي دست علي دايي باشد.

 

اين بازيکن زماني که متوجه شد مقابل مس نيمکت‌نشين شد و در اواسط نيمه دوم فکر مي‌کرد شايد تا پايان بازي ذخيره باشد با تصميم علي دايي در چند دقيقه پاياني به زمين رفت و گل ششم را به ثمر رساند.

 

با آن که تعدادي از بازيکنان و دوستان نزديک حاتمي در رختکن به سمتش رفته و به او تبريک گفتند، اما بعضي از بازيکنان معتقدند گل فرزاد شانسي بود. يکي از بازيکنان پرسپوليس‌ مي‌گفت بنده خدا رودباريان اينقدر گل خورده بود که در دقايق پاياني با روحيه‌اي خراب به کارش ادامه داد. به همين دليل ضربه حاتمي خيلي شانسي درون دروازه اين دروازه‌بان جا گرفت!

 

به نظر مي‌رسد بعضي از سرخ‌ها در قبال اين مهاجم همچنان موضع منفي گرفتند تا نشان دهند چندان از پرسپوليسي شدن حاتمي خوشحال نيستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها