کد خبر: ۱۸۹۹۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
عضو دپارتمان داوری در واکنش به اینکه مظفری‌زاده اعلام کرده قضاوت نخواهد کرد گفت: شاید او از روی ناراحتی این مسئله را بیان کرده است.

ابوطالب طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه مظفری زاده به خاطر صحبت‌های عابدینی و سکوت فدراسیون در این خصوص اعلام کرده دیگر قضاوت نخواهد کرد اظهار داشت: او نظر شخصی خود را داده و محترم است. هر کسی نظری دارد. باید با خود او صحبت کنم تا ببینم برای چه این مسائل را عنوان کرده است.

وی در مورد اینکه آیا مظفری‌زاده را از این تصمیم منصرف خواهد کرد خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم صحبت‌های او جدی باشد. شرایط را باید دید چگونه است. شاید در نظر دارد اگر مسائلی وجود داشته باشد دیگر قضاوت نکند. به هر حال باید با او صحبت کنم تا ببینم برای چه این تصمیم را گرفته است. شاید از روی ناراحتی صحبت کرده است.

عضو دپارتمان داوری آیا وی به عنوان داور همچنان از سوی این دپارتمان انتخاب خواهد شد تاکید کرد: تا زمانی که کتبا موردی را نگویند ما مسئله‌ای را قبول نمی‌کنیم. همچنین مظفری‌زاده یکی از داوران بسیار خوب ماست و به او نیاز داریم و به راحتی داور از دست نمی‌دهیم.

طاهریان درباره اینکه مظفری‌زاده اعلام کرده به علت برخورد نامناسب با داوران یک سال به اصرار عسگری قضاوت کرده است گفت: به هر حال جو بسیار بدی شده است هر کسی چوب را برمی‌دارد و به پیکر داوری می‌زند. جایی باید این مسئله درست شود و همه به نقطه‌ای برسند که مظلومیت داوری مشخص شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها