کد خبر: ۱۸۹۷۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با وجود صحبت‌هاي امروز مديرعامل اين باشگاه اعلام کرد که کدورت‌ها فراموش شد!
محمدصادق اکبري درباره جلسه امروز هيئت مديره اظهار داشت: جلسه بسيار خوبي برگزار کرديم.در اين جلسه رويانيان گزارش جامع و کاملي از مسائل اقتصادي باشگاه ارائه کرد و اعلام کرد که 40 درصد پول بازيکنان تا به امروز پرداخت شده است و بايد براي مابقي تصميم بگيريم.

به گزارش فارس،اکبري ادامه داد: ما هم از کارهاي اقتصاديشان حمايت کرديم و به نوعي کارهاي ايشان را مورد تأييد قرار داديم. مباحثي که در اين جلسه مطرح شد بسيار شفاف بود و همه چيز مانند کدورت‌ها را در اين جلسه فراموش کرديم.

اکبري خاطر نشان کرد: در اين جلسه به توافق رسيديم که روند رو به رشد را ادامه دهيم و اجازه ندهيم خدشه‌اي به پرسپوليس وارد شود. همه با هم همدل شدند و همه چيز را فراموش کرديم و بي‌پرده مسائل به جاي جاهاي ديگر در جلسه مطرح شد که خوشبختانه به جمع‌بندي‌هاي خوبي رسيديم و همه حاشيه‌ها را کنار زديم.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس يادآور شد: ديگر هيچ کدورت و ناراحتي بين اعضا وجود ندارد و ما بسيار مصمم به دنبال آن هستيم تا بتوانيم دست در دست هم مشکلات کادر فني و مديرعامل را از بين ببريم و با آرامش به هدف خود برسيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا قرار است کسي به هيئت مديره اضافه شود، گفت: تا به اين لحظه هيچکس قرار نيست اضافه شود و با همين روند کار را با رويانيان ادامه خواهيم داد. چون خوشبختانه ايشان مسائل اقتصادي‌اش را شفاف اعلام کرد و علي پروين نيز نظرات خود را در اين باره داد. تيم بسيار خوب و مدعي داريم و فقط بايد به اين تيم آرامش لازم بدهيم تا با قدرت کار خود را دنبال کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها