کد خبر: ۱۸۹۷۴
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تلویزیون ماهواره ای "ایران آریایی" در برنامه سیاسی خود به افشاگری علیه "شهرام همایون" (سلطنت طلب دوآتشه) پرداخت.

"دخی عبدی" در این برنامه ضمن انتقاد از "شهرام همایون" که از شبکه "کانال یک" در آمریکا برای ایرانیان برنامه اجرا می کند، اظهار داشت: «این آقایی که می گوید از صبح تا شب در تلویزیون کانال یک هستم، از کجا پول می آورد هر دو هفته یک بار از 10 هزار تا 30 هزار دلار را در قمارخانه های "لاس وگاس" صرف قمارهای کلان می کند؟ ایشان می گوید من همیشه در تلویزیون هستم اما کسانی ایشان را درحال خوشگذرانی دیده اند و فیلم هم گرفته اند.»

وی در ادامه به پشتوانه مالی این شبکه اشاره کرد و گفت: «ایشان از کجا پول می آورند؟ آن هم در این موقعیتی که وضعیت برای کانال های دیگر بسیار سخت است، ماهانه 100 هزار دلار توسط آقای طبسی و رستگاری (از اعضای مجاهدین خلق)، به تلویزیون کانال یک پرداخت می شود. »

شایان ذکر است که مجاهدین خلق (منافقین) آن قدر منفور و بی آبرو هستند که جناح های مختلف اپوزیسیون به محض اینکه با هم اختلاف پیدا می کنند، یکدیگر را به همکاری و ارتباط با این سازمان تروریستی متهم می نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها