کد خبر: ۱۸۹۷۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
رئيس سازمان ليگ برتر اعلام کرد مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور و جام حذفي تا 20 فروردين ماه 93 به اتمام مي‌رسد.
به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مهدي تاج در نشست هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال اظهار داشت: سازمان ليگ با ساختار جديد و با حضور همه ليگ‌ها در زيرمجموعه اين سازمان فعاليت خود را آغاز کرده و با اضافه شدن کليه ليگ‌هاي دسته اول تا سوم از غلامرضا بهروان خواستيم تا در بخش کميته مسابقات ما را همراهي و کمک کند که خوشبختانه همه کارها به نحو مطلوب انجام مي‌شود.

رئيس سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال ايران در ادامه افزود: در قسمت‌هاي ديگر نيز علاوه بر فعاليت‌هاي صورت گرفته، از ساکت به عنوان مشاوره درباره مسائل اسپانسرينگ و بازاريابي بهره مي‌بريم تا شاهد پيشرفت و روندي روبه‌رشد باشيم.

وي همچنين خاطر نشان کرد: در ليگ‌هاي دسته‌هاي اول، دوم و سوم هم مسابقات به صورت منظم و دقيق در حال انجام است و بازي‌هاي ليگ برتر نيز در حال پيگيري است. درباره تيم ملي و بازي‌هاي ليگ برتر نامه‌اي به رئيس فدراسيون فوتبال ارسال کرده‌ايم تا تعيين تکليف کنند. برهمين اساس ليگ و جام حذفي را تا بيستم فروردين ماه 93 به پايان مي‌رسانيم.

تاج در ادامه بيان کرد: درباره ليگ قهرمانان آسيا مذاکره فدراسيون و سازمان ليگ با باشگاه‌ها جهت کمک و در اختيار گذاشتن بازيکنان به تيم ملي بايد ادامه مي‌يابد.

در پايان رئيس سازمان ليگ گزارش مالي و اسپانسرينگ اين سازمان را به هيئت رئيسه ارائه کرد و برنامه‌ريزي اين سازمان مبني بر ساختار و حق پخش تلويزيوني و تبليغات محيطي را اعلام کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها