کد خبر: ۱۸۹۵۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: جاده قم - گرمسار به طول 150 کیلومتر تا پایان سال تبدیل به آزادراه می شود.

به گزارش 598 به نقل از مهر، محمد امین نصرالهی زاده صبح دوشنبه در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی که به مناسبت هفته حمل و نقل و ترافیک و در بیت پدری علی لاریجانی در قم برگزار شد، به ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌های این اداره کل پرداخت و ضمن اشاره به مسکن مهر عنوان داشت: 40 هزار واحد مسکن مهر در قم در حال احداث است که از این تعداد 38 هزار واحد در قم و مابقی مربوط به مسکن مهر بخش‌های اطراف است.

وی در ادامه با بیان اینکه 17 هزار نفر نیز در نوبت مسکن مهر قرار دارند، ابراز داشت: بخش عمده‌ای از مسکن مهر در پردیسان ساخته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم همچنین به تلاش‌های لازم جهت توجه به ساخت و ساز شهری اشاره و عنوان کرد: ما تلاش داریم تا بحث تراکم در اطراف حرم حضرت معصومه(س) کاهش یابد.

وی به برخی از مشکلات تعاونی در دریافت پول از مردم برای ساخت و ساز مسکن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نزدیک به هفت تعاونی در قم با مشکل عمده و دریافت وجوه و ناتوانی در ارائه تعهدات مواجه‌ هستند.

نصرالهی زاده در ادامه به بحث راه‌های قم و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد اشاره کرد و گفت: قم به علت شاهراه بودن نیازمند اساسی به توسعه راه‌ها است.

وی همچنین در پاسخ به سوال رئیس مجلس پیرامون در مورد تکلیف جاده قم - گرمسار، عنوان کرد: این جاده در حال بهسازی است و تا پایان سال جاری قطعه اول آن به طول 150 کیلومتر کامل و تبدیل به آزاد راه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی قم، همچنین در رابطه با جاده قم - جعفریه نیز گفت: این جاده از جاده‌های مهم استان است که عبور و مرور زیادی در آن صورت می‌گیرد که بهسازی قطعه اول آن با هزینه پنج میلیارد تومان در حال انجام است.

وی ادامه داد: بهسازی کل این جاده که نزدیک به 40 کیلومتر است نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است.

نصرالهی زاده به جاده قنوات و اعتبار 800 میلیونی آن اشاره و عنوان کرد: بهسازی کامل این جاده نیز نیازمند 6 میلیارد  تومان اعتیار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها