کد خبر: ۱۸۹۳۹۹
زمان انتشار: ۱۶:۱۸     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
چون جزئيات بيشتري به بيرون درز پيدا نكرده مشخص نيست طرفين روي چه مواردي به توافق رسيدند اما كي روش در كنفرانس خبري خود يك خاطره جالب از زمان حضورش در ژاپن تعريف كرد.
سايت گل-امروز صبح راس ساعت 10 و قبل از اينكه كي روش رو در روي خبرنگاران قرار بگيرد جلسه مهمي در فدراسيون فوتبال برگزار شد. در اين نشست علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، مهدی تاج و علی فتح الله زاده حضور داشتند. در این  نشست حاضران به این توافق رسیدند که اولویت با تیم ملی است و قرار شد جام حذفی و لیگ برتر 20 فروردین به پایان برسد. علي فتح الله زاده در اين مورد مي گويد:« چون این موضوع یک خواسته ملی است به همین خاطر رسیدن به تعامل نیز بسیار راحت است. هر دو طرف به یکدیگر کمک می‌کنند تا بتوانیم به شرایط خوبی دست پیدا کنیم ما به تیم ملی برای حضور در جام جهانی و از طرف دیگر استقلال برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا کمک می کنیم.» مديرعامل استقلال سپس توضيحات بيشتري را داد:« نمی‌توان در یک جلسه در مورد این مسئله به نتیجه کامل رسید و نیاز است جلسه‌ای نیز با امیر قلعه‌نویی داشته باشیم چرا که مسائل فنی استقلال در اختیار او است. با قلعه‌نویی نیز جلسه می‌گذاریم و مباحث را مطرح می‌کنیم. با اين وجود مباحثی که امروز مطرح شد کاملاً علمی بود و خواسته‌ها بسیار منطقی است به همین دلیل توانستیم به توافق اولیه برسیم.»

چون جزئيات بيشتري به بيرون درز پيدا نكرده مشخص نيست طرفين روي چه مواردي به توافق رسيدند اما كي روش در كنفرانس خبري خود يك خاطره جالب از زمان حضورش در ژاپن تعريف كرد. او گفت كه سال 98 كه در ناگويايي ژاپن بود فدراسيون فوتبال اين كشور 12 بازيكن اين تيم را به مدت 6 ماه محروم كرد تا در اختيار تيم ملي اين كشور باشند. كي روش توضيح داد قتي او به عنوان سرمربي اعتراض كرد ديد كه فدراسيون فوتبال ژاپن اعلام كرد اولويت آنها تيم ملي كشورشان است. سرمربي تيم ملي سپس توضيح داد كه اختيارات بازيكنان و برنامه هاي ليگ در دست مربيان نيست. اين مسائل را مديران بايد مديريت كنند.

اما همانطور كه فتح الله زاده اعلام كرده براي آنها نظر قلعه نويي اهميت فراواني دارد حالا بايد ديد آنچه مديرعامل استقلال با فدراسيون مورد توافق قرار داده،مورد نظر سرمربي استقلال هست يا نه. مهمتر از آن در اين بين حرف فتح الله زاده حجت است يا سرمربي تيمش.

كي روش ادرس را صريح داد و گفت اختيارات اين امور دست مربيان(دايي، قلعه نويي و كرانچار) نيست اما بايد ديد در باشگاه استقلال و كلا فوتبال ما كت تن چه كسي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها