کد خبر: ۱۸۹۲۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
شماره 8 تراکتورسازی گفت: «بعضي‌ها از الان خودشان را در برزيل مي‌بينند.»

به گزارش 598 به نقل از ایران ورزشی، «به دليل احساس ضرورت، كريمي را به زمين فرستادم.» علي كريمي حدود دقيقه 67 بازي با ذوب‌آهن به‌جاي محمدحسين مهرآزما وارد زمين شد. در آن لحظه دو تيم يك - يك مساوي بودند و تراكتورسازي براي زدن گل پيروزي تلاش مي‌كرد. 15 دقيقه بعد از حضورش در زمين يك پنالتي گرفت و كياني تيمش را پيش انداخت اما در دقيقه 90 با گل به‌خودي گردان همه چيز به تساوي كشيده شد. علي كريمي خودش را روي آن گل مقصر مي‌داند.

 

* از بازي شروع كنيم.

- با توجه به شرايط آب و هوايي و بارش برف در نيمه دوم، بازي بدي نبود. هر دو تيم فرصت داشتند اما در نهايت مساوي شد. به‌نظرم اگر ذوب‌آهن در تمام بازي‌هايش اينطوري بازي كند حتما شرايطش در جدول بهتر مي‌شود. شايد تا امروز بدشانس بودند. به‌هرحال براي آنها كه طي چند سال اخير جزو تيم‌هاي مدعي ليگ هم بوده‌اند ‌آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

* شرايط جوي، تاثير در بازي تيم شما نداشت؟

- اين مساله براي هر دو تيم بود. طبيعتا تاثير مي‌گذارد اما به‌هرحال بايد عادت كنيم چون با توجه به رسيدن فصل زمستان و بارش‌هاي بيشتر، از اين به‌بعد شايد خيلي از بازي‌ها در چنين شرايط جوي برگزار شود.

 

* با اين‌حال شما مي‌توانستيد برنده بازي باشيد اما ...

- من همين‌جا لازم مي‌دانم از هواداران تراكتورسازي، كادر فني، بازيكنان و مجموعه باشگاه به‌خاطر دريافت گل دوم عذرخواهي كنم. در آن لحظه من در ميانه‌هاي زمين قصد دريبل بازيكن حريف را داشتم كه توپ مرا گرفتند و پس از لحظاتي همان توپ به گل تبديل شد. شخصا خيلي ناراحتم چون دو امتياز باارزش را از دست داديم. اميدوارم در بازي‌هاي بعدي جبران كنيم.

 

* اين هفته با سپاهان بازي داريد.

- شك نكنيد آن بازي هم سخت است. در واقع از اين پس تمام بازي‌ها حساس خواهد شد و از دست دادن امتياز شايد جبران‌ناپذير باشد.

 

* در ليگ قهرمانان آسيا با العين امارات، الاتحاد عربستان و يك تيم ديگر كه هنوز مشخص نشده همگروه شده‌ايد، بعضي‌ها گروه شما و سپاهان را سخت‌تر از گروه استقلال و فولاد مي‌دانند.

- شايد به‌لحاظ سوابقي كه تيم‌ها داشته‌اند اينطور به‌نظر آيد اما همه تيم‌هايي كه در ليگ قهرمانان حاضرند، از تيم‌هاي قدرتمند كشورشان هستند كه قطعا تا آن‌موقع خودشان را با جذب بازيكن تقويت هم مي‌كنند. به همين دليل هيچ گروهي آسان نيست، ضمن اينكه چهار نماينده فوتبال ايران هم براي آنها حريفان سرسختي به‌حساب مي‌آيند. از طرفي قرار گرفتن در اين گروه‌ها خوب هم هست.

 

* چطور؟

- به‌هرحال وقتي به اميد خدا از گروه‌مان صعود كرديم آن‌وقت ساير حريفان حساب ويژه‌اي روي تيم‌هاي ما باز خواهند كرد. فراموش نكنيد تيم‌هاي ما نسبت به اكثر تيم‌هاي آسيايي يك برتري خاص هم دارند.

 

* چه برتري؟

- تماشاگران؛ فولاد، تراكتورسازي، سپاهان و استقلال هواداران زيادي دارند كه در بازي‌هاي خانگي مي‌توانند كمك زيادي به تيم‌هاي‌شان كنند.

 

* مصاحبه‌اي از شما خواندم كه گفته بوديد براي رفتن به جام جهاني هر كاري نمي‌كنيد؟

- از من پرسيدند آيا هستند كساني كه كارهاي ديگري مي‌كنند تا به تيم ملي برسند، من هم گفتم به اين مسائل توجهي نمي‌كنم. جام جهاني جاي بهترين‌ها است و حتما هم سرمربي تيم ملي، آماده‌ترين‌ها را دعوت مي‌كند اما ...

 

* اما چه؟

- اما بعضي‌ها از الان خودشان را در برزيل مي‌بينند و پيراهن‌هاي‌شان را هم با ستاره‌هاي تيم حريف عوض مي‌كنند كه اميدوارم براي پيراهن مسي دعواي‌شان نشود. (مي‌خندد) به هر حال ملاك براي حضور در برزيل، درخشش در ليگ است.

 

* اين هفته با سپاهان، بعد از آن با مس در كرمان و بعد فجر بازي داريد و ...

- 12 هفته باقي مانده و همه تيم‌ها بايد با هم بازي كنند. حالا طي سه هفته گذشته تعدادي از بازي‌هاي مهم برگزار شده و تعدادي هم مانده است. به‌نظر ما بايد بازي به بازي جلو برويم، ضمن اينكه جام حذفي را هم پيش رو داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها