کد خبر: ۱۸۹۰۸۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
مطرح شدن ۲ گزینه جدید برای اداره نظارت و ارزشیابی
در حالی که حساس‌ترین پست سازمان سینمایی در انتظار تعیین مدیر از سوی حجت‌الله ایوبی و محمد احسانی است، این روزها اخباری مبنی بر حضور مدیرانی از تلویزیون یا تئاتر برای تصدی پست اداره کل نظارت و ارزشیابی شنیده می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، بحث انتخاب مدیر کل ارزشیابی و نظارت بر سینمایی حرفه‌ای که به تعبیری حساس‌ترین پست سازمان سینمایی است و بیشترین ارتباط مستقیم‌ سینماگران با این مدیر در جریان است این روزها شاید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های حجت‌الله ایوبی و محمد احسانی باشد چرا که با وجود تمام دغدغه‌های معاونت آثار به دلیل عدم حضور مدیرکل ارزشیابی مجبور است شخصا در تمامی جلسات پروانه ساخت و نمایش حضور داشته باشد.

براساس این گزارش، در هفته‌های گذشته نام سه سینماگر برای این سمت مطرح شده بود که البته یکی از آنها به عنوان مدیرعامل انجمن سینمای جوان انتخاب شد،دیگری نیز به تازگی در حکمی مشاور فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی انتخاب شده و سینماگر دیگر عضو شورای پروانه ساخت است.

اما اخیرا نام دو مدیر برای نشستن بر روی صندلی حساس‌ترین پست سازمان سینمایی مطرح شده و شنیده‌ها حکایت از مذاکره ایوبی با شهرام گیل‌آبادی و حسین پارسایی برای مدیرکلی اداره نظارت و ارزشیابی بر سینمای حرفه‌ای است. پستی که همواره بیشترین حجم پاسخگوی را دارد و همواره اتاق او شاهد بیشترین حجم مراجعه سینماگران است و انتخاب مدیری مقتدر می‌تواند بسیاری از چالش‌های این اداره کل را به حداقل برساند.

البته برخی شنیده‌ها حکایت از صحبت با شهرام گیل‌آبادی برای قبول پست مدیر مرکز هنرهای نمایشی نیز دارد و باید دید بین گیل‌آبادی که از مدیران باسابقه رسانه ملی است و حسین پارسایی که از مدیران مقتدر حوزه تئاتر به شمار می‌آید، کدام یک به عنوان مدیرکل نظارت و ارزشیابی انتخاب خواهند شد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها