کد خبر: ۱۸۹۰۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: من بيانيه باشگاه پرسپوليس را نخوانده‌ام اما نمي‌دانم عليه چه کسي مصاحبه کردم که اين باشگاه بيانيه داده است.

حميد زيني‌زاده در گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص ديدار روز گذشته تراکتورسازي و ذوب‌آهن اظهار داشت: اين بازي در شرايط جوي بدي برگزار شد که البته اين شرايط براي هر 2 تيم بود. مي‌توانستيم برنده بازي باشيم اما در لحظات پاياني 3 امتياز را با يک امتياز عوض کرديم.

وي افزود: با توجه به نتيجه‌اي که برابر ذوب‌آهن کسب کرديم براي بازي هفته آينده به برد نياز داريم. بايد مقابل سپاهان به برتري برسيم و اين بازي براي هر 2 تيم حساس است. سپاهان اکنون با صدر جدول و رقبايش فاصله گرفته و ما هم مجبوريم 3 امتياز را بگيريم. بازيکنان ما از نظر روحي و رواني در شرايط ايده‌آلي به سر مي‌برند و مانند تيم‌هاي ديگر مهره‌هاي خوبي داريم. با ترکيبي که اکنون تراکتورسازي دارد مي‌توانيم هر تيمي را شکست دهيم و در بازي با سپاهان به دنبال برد هستيم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در خصوص شادي گل مهدي کياني بازيکن اين تيم که شبيه شادي گل دردسرساز پريرا مهاجم فولاد بود، گفت: مهدي کياني هم مانند پريرا توپ را زير پيراهنش گذاشت و شادي کرد اما در ورزشگاه هواداران ذوب‌آهن نبودند که کياني توپ را به سمت آنها شوت کند. من به شخصه با اين نوع شادي‌ها مخالفم و اعتقادي به اين شادي‌ها ندارم. نبايد رفتارهايي داشته باشيم که مربوط به فرهنگ ما نيست و بايد از اين اخلاق‌ها دوري کنيم، حالا مي‌خواهد بازيکن تيم ما باشد يا تيم‌هاي ديگر. شادي کياني هم مربوط به فرهنگ ما نبود و با آن مخالفم.

زيني‌زاده با اشاره به بيانيه باشگاه پرسپوليس و صحبت‌هاي مسئولان اين باشگاه که اعلام کرده‌اند مصاحبه‌هاي زيني‌زاده و جلالي بدتر از مصاحبه دايي بوده، عنوان کرد: من بيانيه پرسپوليسي‌ها را نديدم و بايد آن را بخوانم و بعد صحبت کنم. در ضمن نمي‌دانم عليه چه کسي مصاحبه کرده‌ام که باشگاه پرسپوليس درباره ما بيانيه داده است. صحبت‌هايي که داشتيم انتقاداتي بوده که اسم افراد را در اين صحبت‌ها نياورديم و فقط انتقاد کرديم.

وي ادامه داد: چيزي نگفتيم و نظر پرسپوليسي‌ها نيز براي خودشان محترم است. من صحبتي نکردم که بخواهم با بيانيه باشگاه پرسپوليس دفاعي از خودم کنم و معتقدم آنها نظر خودشان را داده‌اند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازس درباره اينکه در مصاحبه‌هاي قبلي خود از محسن قهرماني نام برده که به سمت پرسپوليس غش کرده و چگونه مي‌گويد اسم افراد را در صحبت‌هايش نياورده است، گفت: اگر مطلبي گفته‌ايم و اشتباه بوده و شاکي به همراه داشته، اين حرف‌ها درست است. هنوز هم معتقديم که در آن بازي قهرماني اشتباه کرد و به سود پرسپوليس سوت زد. اين داور به خاطر همين اشتباهات محروم شد و اگر محروم نمي‌شد معلوم بود که حرف ما ناحق است.

زيني‌زاده در ادامه گفت‌وگو درباره وضعيت کرار جاسم اظهار داشت: بايد تابع قوانين باشيم و تا نيم فصل بين‌المللي فوتبال صبر کنيم. کرار در ليگ عراق بازي کرده و اکنون بايد تا نيم فصل در تيم الطلبه باشد. هم اين بازيکن و هم بازيکن برزيلي که مد نظر ما است از 15 دي‌ماه مي‌توانند در ترکيب تراکتورسازي بازي کنند و بايد تا آن موقع منتظر باشيم.

وي در پاسخ به اين سوال که بازيکن برزيلي از کدام تيم به تراکتورسازي مي‌آيد، گفت: نمي‌توانيم نامي از او ببريم و فقط بايد بگويم اين بازيکن در يکي از تيم‌هاي ليگ برزيل فعاليت مي‌کند. در حال حاضر هم کارهاي مربوط به ويزا و گذرنامه‌اش را انجام مي‌دهيم اما حضور او قطعي نيست. فقط حضور کرار جاسم قطعي شده که او هم چند روز زودتر از 15 دي‌ماه به تمرينات ما اضافه خواهد شد.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي با اشاره به قرعه‌کشي ليگ قهرمانان آسيا، خاطرنشان کرد: به نظر من تراکتورسازي در گروه متعادلي قرار گرفته و تيم‌ها تقريبا هم‌وزن هستند. الاتحاد در ليگ عربستان ششم شد و با سهميه جام حذفي به ليگ قهرمانان آمده و تيم العين امارات هم وضعيت مشخصي دارد. تيم سوم که از پلي‌آف به گروه ما اضافه خواهد شد و با اين وضعيت مي‌توانيم بين اين 3 تيم نتايج خوبي بگيريم و از گروه خود صعود کنيم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها