کد خبر: ۱۸۸۹۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
رییس باشگاه بارسلونا به ستایش از پپ گوآردیولا پرداخت و او را بهترین مربی تاریخ این باشگاه دانست. او همچنین مسی را شایسته «توپ طلای فوتبال جهان» در سال 2013 دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لیونل مسی روزهای خوبی را در جمع آبی - اناری‌ها سپری نمی‌کند. او در فصل جاری سه بار آسیب دید و همین هم شانس او را برای کسب توپ طلا در سال 2013 پایین آورده است. با این حال ساندرو روسل، رییس باشگاه بارسلونا همچنان معتقد است که مسی بهترین بازیکن فوتبال جهان است و باید توپ طلا سال 2013 به او برسد.

روسل در مجله "دوحه استادیوم پلاس" قطر گفت: مسی بازیکن تاریخ فوتبال جهان است. بدون شک او شایستگی کسب پنجمین توپ طلای فوتبال خود را دارد. اگر قرار باشد که این جایزه را با توجه به عملکرد بازیکنان در فصل اخیر به آنها بدهیم باید مسی را انتخاب کنیم. فصل گذشته عملکرد خوبی در ترکیب بارسلونا داشت. مسی چهار سال پیاپی است که این جایزه را به دست می‌آورد. او شایسته پنجمین توپ طلای خود است. مسی هنوز هم بازیکن تاثیرگذار بارسلونا است و جایگاه خود را به عنوان ستاره تیم حفظ کرده. مردم خواستار تغییر هستند و این طبیعی است. با این حال هنوز هم معتقدم که مسی بهترین بازیکن جهان است و باید توپ طلای 2013 به او برسد.

هر چند مسی قرارداد خود را تا سال 2018 تمدید کرده است اما خبرهایی درباره جدایی او از آبی - اناری‌ها به گوش می‌رسد. روسل در این باره گفت: رسانه‌ها عادت دارند که خبرهای کذب زیادی را منتشر کنند. باید بگویم که مسی در بارسلونا می‌ماند. او حداقل فصل بعد هم در بارسلونا بازی می‌کند.

آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا از دیگر بازیکنانی است که شایعه جدایی او به گوش می‌رسد. هر چند خود این بازیکن اعلام کرد که می‌خواهد در بارسلونا بازنشسته شود. روسل درباره اینیستا هم همان سخنانی را بر زبان آورد که درباره مسی گفت: اینیستا در بارسلونا می‌ماند. جدایی او شایعه‌ای است که رسانه‌ها آن را مطرح کرده‌اند. او به همراه مسی حداقل فصل آینده را هم در نوکمپ می‌ماند.

رییس باشگاه بارسلونا در ادامه سخنان خود به ستایش از پپ گوآردیولا پرداخت و احتمال بازگشت او به نوکمپ را بعید ندانست. روسل گفت: گوآردیولا بهترین مربی تاریخ باشگاه بارسلونا است. غیر ممکن است کسی بتواند کارنامه درخشان او را در بارسلونا تکرار کند. بارسلونا خانه گوآردیولا است و در این باشگاه همواره به روی او باز است.

روسل درباره این سوال که چرا با وجود رهایی آبیدال حاضر نشد قرارداد او را تمدید کند، گفت: بعد از این که آبیدال به شرایط بازی برگشت با او هم چون یک بازیکن طبیعی رفتار کردیم. جدایی او فنی و حرفه‌ای ‌بود.

بایرن‌ مونیخ در دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل قبل در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن‌ مونیخ ناامید کننده ظاهر شد و متحمل شکست سنگین هفت بر صفر شد؛ شکستی که باعث شد بسیاری از پایان سلطه بارسلونا و فوتبال اروپا سخن بگوید. روسل درباره این شکست سنگین گفت: یک تیم نمی‌تواند همواره پیروز شود. البته نباید فراموش کنیم که سه گل بایرن‌ مونیخ درست نبود و مسی هم غایب بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها