کد خبر: ۱۸۸۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۹ شهريور ۱۳۹۰

يكي از مراجع تقليد با بيان اينکه شاعه فرهنگ حجاب و عفاف از وظايف صدا و سيماست، گفت: نشان دادن تصویر یک زن بی‌حجاب در رسانه ملی می‌تواند در رواج بدحجابی یا بی‌حجابی میان بانوان در مناطق مختلف کشور تأثیر فراوانی داشته باشد.

به گزارش 598 به نقل از مشرق از روابط عمومي صدا و سيما خراسان رضوي‌، آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی و دست‌اندرکاران نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در مشهد اظهار داشت: مسئولیت صدا و سیمای در جامعه اسلامی بسیار خطیر است.
وي با اشاره به گستردگی دامنه پوشش رسانه ملی در سراسر کشور افزود: از مدیران رسانه ملی انتظار می‌رود بیشتر و بهتر انجام وظیفه کنند، زیرا این رسانه در همه ابعاد از جمله ابعاد اخلاقی و اجتماعی برای مردم مانند مدرسه است.
صافی‌گلپایگانی تاكيد كرد: برنامه‌های صدا و سیما می‌تواند سبب تضعیف، تقویت‌ یا تعویض فرهنگ مردم جامعه شود، که این امر به افکار افرادی که در این رسانه خدمت می‌کنند، بستگی دارد.
وي تصريح كرد: نشان دادن تصویر یک زن بی‌حجاب در رسانه ملی می‌تواند در رواج بدحجابی یا بی‌حجابی میان بانوان در مناطق مختلف کشور تأثیر فراوانی داشته باشد.
صافی‌گلپایگاني ابراز امیدواری کرد: مدیران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آن طور که در شان جامعه اسلامی است در حوزه فعالیتشان خدمت کنند.
وي خطاب به مدیر‌کل صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه جدشان از مفسران بزرگ قرآن است افزود: قرار گرفتن در این موقعیت حساس، مسئولیت سنگین‌تری را بر عهده جنابعالی قرار داده است.
صافی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه امروز همه روستاها زیر پوشش تبلیغات و منابری است که صدا و سیما ارائه می‌کند و همه مردم را، زن و مرد را زیر پوشش دارد، افزود: باید در پخش برنامه‌ها توجه و دقت بیشتری اعمال شود.
وي درباره تأثیر افراد شاغل در رسانه ملی اظهار داشت: کسانی که در اینجا کار می‌کنند، سخنرانی، برنامه ارائه می‌دهند، واقعاً کار مهمی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها