کد خبر: ۱۸۸۶۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۲۱ آذر ۱۳۹۲
کاروان پرسپوليس امروز در شرايطي در دو گروه به کرمان براي بازي با مس رفت که ذوب‌آهني‌ها نيز در فرودگاه مهرآباد در غياب لوکا سرگردان بودند.
کاروان تيم فوتبال پرسپوليس در قالب دو گروه بعدازظهر امروز به سمت کرمان براي ديدار مقابل مس حرکت کرد.به گزارش فارس، اين موضوع در شرايطي بود که پرسپوليسي‌ها در فرودگاه با بازيکنان ذوب‌آهن برخورد گرمي داشتند. ذوب‌آهني‌ها نيز که آماده سفر به تبريز بودند به دليل آب و هواي نامطلوب تبريز و همچنين نرسيدن هواپيماي آنها که قرار بود از بندرعباس به تهران بيايد و سپس به تبريز برود؛ در فرودگاه مهرآباد سرگردان بودند. اين در شرايطي است که به احتمال فراوان پرواز ذوبي‌ها لغو مي‌شود و آنها با اتوبوس به سمت تبريز خواهند رفت.

نکته جالب اين است که همراه با بازيکنان ذوب‌آهن، لوکا بوناچيچ حضور نداشت. البته برخي‌ها اعلام کردند که دليل اين اتفاق کليه‌درد او است و برخي‌ها هم اعلام کردند که او از ذوب‌آهن کنار گذاشته شده است.

غريبي و حيدري و همچنين خانزاده سه بازيکن سابق پرسپوليس نيز در فرودگاه به سمت بازيکنان و کادر فني سرخپوشان آمدند و برخورد بسيار گرمي با بازيکنان پرسپوليس داشتند.

گفتني است اولين کاروان پرسپوليس ساعت 17 و 30 دقيقه به سمت کرمان رفت و دومين کاروان نيز ساعت 18 و 45 دقيقه به سمت کرمان خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها