کد خبر: ۱۸۸۶۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۲۱ آذر ۱۳۹۲
سرمربي بارسلونا پس از پيروزي پر گل مقابل سلتيک تاکيد کرد اين کامل‌ترين فوتبالي بوده که تيمش ارائه کرده است.
بارسلونا در ديدار پاياني خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتيجه پر گل 6 بر يک مقابل سلتيک به برتري برسد.

به گزارش فارس،در اين ديدار جرارد پيکه در دقيقه هفت، پدرو رودريگز 40، نيمار 45، 48 و 58 و کريستين تيو 72 براي بارسلونا گلزني کردند و جورجيوس ساماراس هم در دقيقه 88 موفق شد يکي از گل‌ها را جبران کند. بارسلونا با اين نتيجه 13 امتيازي شد و به عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي شد و سلتيک هم با سه امتياز حذف شد.

جراردو مارتينو که از هت تريک نيمار هيجان زده به نظر مي‌رسيد در مورد اين مورد گفت: نيمار شروع خوبي نداشت. حضور به عنوان مهاجم مياني کمي برايش غير عادي بود اما به تدريج به آن عادت کرد. پس از آنکه گل نخست را وارد دروازه حريف کرد، نمايش اصلي خود را نشان داد. چيزي که در مورد نيمار مرا شگفت زده مي‌کند همکاري او با ساير اعضاي تيم است. او پس از آنکه توپ را از دست مي‌داديم سعي مي‌کرد آن را خيلي زود از حريف بگيرد. اين کار را کمتر بازيکني انجام مي‌دهد.

مارتينو در ادامه در مورد ديدار هم گفت: تصور مي‌کنم اين کامل‌ترين فوتبالي بود که در اين فصل ارائه کرديم. خوشحالم که توانستيم در اين ديدار سطح بالاي فوتبال‌مان را در تمام دقيقه‌هاي ديدار حفظ کنيم. هدف ما اين است که بتوانيم در کل ديدارهاي پيش رو درست همانند اين ديدار عمل کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها