کد خبر: ۱۸۸۳۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از گلزنی بازیکن پرسپولیس با وی تلفنی صحبت کرد و این اتفاق را به وی تبریک گفت.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، محمد غلامي بابت گلزني خلعتبري برابر ذوب‌آهن بسيار خوشحال شد. مهاجم با تجربه سپاهان كه رفاقت ديرينه‌اي با محمدرضا خلعتبري دارد بعد از اينكه متوجه شد او مقابل ذوب‌آهن دو گل زده ابتدا با ارسال پيامك و سپس با تماس تلفني به دوست صميمي‌اش تبريك گفت.

 

غلامي در اين خصوص گفت: «عاشق بازي خلعتبري‌ام. من و محمدرضا در اصفهان با يكديگر زندگي كرديم. باور كنيد به قدري از گلزني‌هاي او خوشحال شدم كه كم‌ مانده بود اشك از چشمانم سرازير شود! مطمئنم او روزهاي خوشي را در پرسپوليس و تيم‌ملي پيش رو دارد از قول من بنويسيد خلعتبري يك دانه است.»

 

از سويي ديگر وقتي خلعتبري متوجه پيغام غلامي شد از اينكه او چنين احساساتي را برايش بروز داد خوشحال شد و گفت: «از محمد سپاسگزارم. او هم بازيكن بسيار خوبي است. ما دوران خوبي را در كنار يكديگر سپري كرديم از اينكه او تا چنين حدي به يادم بود از او ممنونم.»

 

در هر صورت با پايان نيم‌فصل اول كم مانده بود محمد غلامي پرسپوليسي و با محمدرضا خلعتبري هم تيمي شود اما طبق معمول بعضي‌ها اجازه ندادند اين نقل و انتقال اتفاق بيفتد و غلامي دوباره در سپاهان ماندني شد.

 

هر چند بعيد نيست غلامي پايان نيم‌فصل دوم به آرزويش جامه عمل بپوشاند و پرسپوليسي شود اما در اين مدت تلاش هاي فراوان اين بازيكن راه به جايي نبرد تا او در اصفهان ماندگار شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها