کد خبر: ۱۸۸۳۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
طرح استعفای اعضای شورای شهر اهواز در حمایت از نمایندگان کلید خورد/
مریم ابریشم‌کار اظهار داشت:اگر تمهیداتی از طرف دولت برای اصلاح بودجه صورت نپذیرد ما هم به عنوان شورای شهر اهواز مثل نمایندگان خوزستان در مجلس استعفا خواهیم کرد.

به گزارش 598 به نقل از دانا، مریم ابریشم‌کار عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با رهیاب در خصوص احتمال استعفای اعضای شورای شهر در حمایت از استعفای نمایندگان استان خوزستان در مجلس  اظهار داشت:همه ما با نمایندگان استان خوزستان که برای استیفای حق استان استعفا داده اند هم صدا هستیم.

 عضو شورای شهر اهواز خاطر نشان ساخت: اگر روند بی توجهی به استان خوزستان در بودجه سال 93  راشاهد باشیم وتمهیداتی از طرف دولت برای اصلاح آن صورت نپذیرد ما هم به عنوان شورای شهر اهواز مثل نمایندگان خوزستان در مجلس استعفا خواهیم کرد.

 مریم ابریشم‌کار تصریح کرد:خوزستانی که در 8 سال جنگ تحمیلی صدمه دیده است و فرصت رشد و توسعه نسبت به سایر استانها را نداشته است قطعا توجه ویژه دولت را می طلبد

وی افزود:اگر قرار باشد بودجه استانی که تازه دارد پا می گیرد و می خواهد عقب افتادگی ها را جبران کند کاهش 70 درصدی داشته باشد این به معنای توقف رشد استان و عقب گرد است

سخنگوی شورای شهر اهواز گفت:استعفای دسته جمعی شورا  هنوز به صورت رسمی در  جلسه ایی  که همه اعضا شورا حضور داشته باشند مطرح نشده است ولی در جلسات آینده در این خصوص رایزنی هایی صورت خواهد گرفت.

امام جمعه خرمشهر استعفا داد

امام جمعه خرمشهر در پی کارشکنی برخی از مسئولین شهر و ایجاد مشکلات عدیده بر سر راه زائرین اربعین ابا عبدالله الحسین (ع)  از سمت خود استعفا داد و از خرمشهر رفت .

طبق گزارش های رسیده تعدادی از جوانان داوطلب خرمشهری با هماهنگی با امام جمعه شهر قصد داشتند در ایجاد مقدمات آسایش زوار و عبور زوار از شلمچه همکاری نمایند که با دخالت بعضی از مسئولین شهر این موضوع منتفی شد.

گفتنی است زائرین اربعین حسینی مانند سال های گذشته مجبورند جهت خروج از مرز اقدامات اداری دست و پاگیر و وقت گیر انجام دهند که این مساله موجب تجمعات چندین هزار نفری در خروجی مرز شلمچه می شود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها