کد خبر: ۱۸۸۰۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: «به طور حتم اتفاقات بازی داماش با ملوان را در کمیته اخلاق پیگیر می شوم.»

به گزارش 598 به نقل از اوج نیوز، امیر عابدینی در گفتگوی تلفنی با برنامه 90 درباره حواشی رخ داده در دربی گیلان عنوان کرد: «نکته اول درباربه برنامه هفته قبل 90 بود که به نظر من یک طرفه به قاضی رفتن بود. مشکلات در بین تیم های فوتبال ما وجود دارد اما 90 با آن برنامه کاری کرد کارستان.»

 

وی ادامه داد: «نکته دوم درباره بازی روز جمعه است. متاسفانه سازمان لیگ برای این بازی ناظرینی را انتخاب کرده بود که سابقه زیادی در پلشتی و بدی های فوتبال داشتند. من روز قبل از مسابقه هم با تاج تماس گرفتم و هشدار دادم که چنین اتفاقاتی در راه است اما او گفت پس از بازی به این مساله رسیدگی می کند.»

 

وی ادامه داد: «برای من مشخص بود که با توجه به هماهنگی که میان سعید مظفری زاده با آلبرت گریگوریان و صادق صدیقی، ناظران مسابقه وجود دارد این اتفاقات در جریان مسابقه بر سر داماش خواهد آمد. در برنامه 90 مشخص شد که یک پنالتی در این بازی برای داماش گرفته نشده است و از سوی دیگر اخراج بازیکن ما هم برای شخص من هرگز معنا و مفهوم خاصی نداشت.»

 

عابدینی تاکید کرد: «من به طور حتم اتفاقات بازی داماش با ملوان را در کمیته اخلاق پیگیر می شوم و ثابت می کنم که این بازی چه پشت پردهایی داشت. البته تاکید می کنم که این بحث ها هیچ ارتباطی به باشگاه ملوان ندارد.»

 

در این لحظه، عادل فردوسی پور گفت که سعید مظفری زاده از دبی تماس گرفته و گفته است به او توهین شده و می خواهد از خود دفاع کند.

 

مدیرعامل داماش در پاسخ اظهار داشت: «اگر مظفری زاده صحبت کند، حرف هایی می زنم که او دیگر نتواند قضاوت کند.»

 

این در حالی است که به دلیل وقت کم برنامه، ارتباط با مظفری زاده میسر نشد.

 

در پایان برنامه، فردوسی پور از عابدینی خواست که مدارک و مستندات خود را به 90 ارائه بدهد که مدیرعامل داماش خطاب به او گفت:شما در جایگاه رسیدگی به این مساله نیستید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها