کد خبر: ۱۸۸۰۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
رئیس فدراسیون فوتبال از مخالفت سرمربی تیم ملی با برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم های بزرگ خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از جام، علی کفاشیان برنامه تیم ملی تا جام جهانی را تشریح کرد اما نامی از حریفان تدارکاتی ایران نبرد.

 

طبق اظهارات کفاشیان، قرار است دیدار ایران با کویت در مقدماتی جام ملت ها زودتر از موعد برگزار شود تا تیم ملی در فیفادی بتواند یک دیدار تدارکاتی برگزار کند: «قرار است اگر بازی مان با کویت جا به جا شود در آن تاریخ با یک تیم آفریقایی در تهران بازی کنیم. بحث آفریقای جنوبی است. با این تیم صحبت شده اما کی روش معتقد است باید با تیم آفریقایی ضعیف تری بازی کنیم. برای همین ممکن است با تیم هایی مثل مالی یا غنا بازی کنیم.»

 

قرار است این بازی که اسفندماه برگزار می شود، برابر یک تیم آفریقایی باشد اما کفاشیان تاکید کرد این تیم در جام جهانی حضور ندارد و کی روش علاقه ای به برگزاری بازی با تیم های قدرتمند ندارد: «آقای کی روش می گویند خودشان ترجیح می دهند بازی های تیم ملی را زیر نظر داشته باشند. او می گوید نیازی نیست که خیلی بازی های سختی را قبل از جام جهانی انجام بدهیم. حتی آقای نبی به من گفت در این مراسم مربی اسپانیا از کی روش خواست تا با ایران بازی کند، ولی آقای کی روش می گفت این بازی کمکی به تیم ملی نمی کند. البته این را باید از خود آقای کی روش هم بپرسیم.»

 

تیم ملی در سال آینده نیز سه مرحله اردو برگزار می کند که اردوی پایانی در سائوپائولو برپا خواهد شد. کفاشیان اشاره ای به حریفان ایران در سه مرحله اردو نکرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها