کد خبر: ۱۸۸۰۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: «متاسفانه در همه این سال ها هیچ وقت مشکلات را در فوتبال جدی نگرفتیم.»
به گزارش 598 به نقل از اوج نیوز، مجید جلالی درباره اینکه چه پیش بینی درباره نتایج تیم ملی در جام جهانی دارد و اینکه شانس صعود چقدر است عنوان کرد: «اگر بخواهیم در امتداد واقعیت ها صحبت کنیم شانس مان برای صعود کم است اما در فوتبال همیشه روزهایی هست که جا را برای اتفاقات باز می گذارد.»

 

وی ادامه داد: «پیش بینی من این است که در بهترین شرایط 2 و در بدترین شرایط صفر امتیاز کسب می کنیم. می توانم بگویم اگر دو امتیاز بگیریم، کارنامه خوبی خواهیم داشت.»

 

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: «اگر می خواهیم از گروه مان صعود کنیم، باید از همین امروز برای 12 سال بعد برنامه ریزی کنیم. فوتبال این نیست که در شش ماه ساختار بازی و شیوه بازی را تغییر دهیم. تنها کاری که می شود کرد این است که این 20 بازیکن را از نظر بدنی آماده کنیم و کاری کنیم این نفرات با تجربه بیشتری راهی برزیل شوند.»

 

وی ادامه داد: «یک یادآوری و نگاه دوباره به آخرین بازی هایی که در مقدماتی جام جهانی بازی کردیم خیلی چیزها را نشان می دهد. مساله مهم این است که با این سبک ها نمی شود بوسنی و نیجریه را ببریم. سبکی که مقابل قطر و کره بازی کردیم، صرفا برای نتیجه گیری بود. این سبک برای جام جهانی نمی تواند جوابگو باشد. در واقع این سبک در آسیا می تواند جوابگو باشد. این در حالی است که در جام جهانی تیم ها از فضاها بهترین فرصت را می کنند. با همه این ها، یک چیز را همه ما باید اطمینان داشته باشیم که تیم ما در آنجا زنگ تفریح نخواهد بود. ما می گوییم تیم ملی صعود نمی کند اما بر اساس همان واقعیت ها معتقدم در برزیل خوب بازی می کنیم.»

 

سرمربی تراکتورسازی درباره توهین های صورت گرفته به لیونل مسی خاطرنشان کرد: «متاسفانه در همه این سال ها هیچ وقت مشکلات را در فوتبال جدی نگرفتیم. الان همین مساله فرهنگی یک بحث اساسی است که هیچ وقت رسیدگی نشد. فکر می کنیم فضای استادیوم ها را می توانیم با روش های تربیتی 100 سال پیش عوض کنیم. ما الان 15 سال است جریمه می کنیم ولی تغییری در وضعیت استادیوم ها به وجود نیامده است. باید به این موضوع حساس باشیم که در دنیا باعث سرافکندگی ما شده است. حالا می خواهیم چه تیمی را محروم کنیم؟ حالا می خواهیم از چه تیمی امتیاز کسر کنیم؟»

 

جلالی افزود: «ما مشکل تربیتی داریم و مشکل تربیتی را نمی شود با تنبیه حل کرد. نباید این مساله را ساده دید. این مساله شوخی نیست. قرار است یک شبکه تلویزیونی از برزیل به ایران بیاید و در این باره گزارش تهیه کند. ما باید از روش های تربیتی جدید استفاده کنیم. این برخوردها مصداق رفتارهای کمیته انضباطی است که بعضی وقت ها که تیم مورد علاقه شان اشتباه می کند کارشان را توجیه می کنند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها