کد خبر: ۱۸۸۰۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
رییس فدراسیون فوتبال گفت: «به کی روش گفته ایم بازی های تدارکاتی را باخته فرض کن.»

به گزارش 598 به نقل از اوج نیوز، علی کفاشیان دوشنبه شب در گفتگو با برنامه 90 درباره اینکه با کمک مالی فیفا مشکلات مالی فدراسیون رفع شده است عنوان کرد: «پول هایی که فیفا می دهد برای پس از جام جهانی است. جز پولی که قرار است بابت آماده سازی تیم ملی پرداخت شود.»

 

وی ادامه داد: «الان مدت هاست درگیر لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بودیم. ما طبق برنامه قبل از سال با کویت بازی داریم و قرار شد با فدراسیون این کشور صحبت کنیم که 4، 5 روز زودتر با  تیم ملی کویت بازی کنیم و فیفا دی خالی شود تا با یک کشور آفریقایی بازی کنیم.»

 

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه حریف تیم ملی در آن مقطع چه تیمی است گفت: «حریف ما در جام جهانی نیست. با آفریقای جنوبی، مالی، غنا و یکی؛ دو کشور دیگر مذاکراتی داشته ایم. خود کی روش نظرش این است که با تیم حاضر در جام جهانی بازی نکنیم. برای مثال تیم ملی نیکاراگوئه خواسته بود با ما بازی کند.»

 

وی ادامه داد: «کی روش سخت گیر است و خودش می خواهد مذاکره کند. آفریقای جنوبی تیم قدرتمندی است. قرار شد موارد را به ما بگویند.»

 

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: «ما سه اردو تا زمان جام جهانی در پیش داریم. اول در اروپا که 25 روز آنجا هستیم. سه بازی را در آن زمان خواهیم داشت. بعد دوباره به ایران بر می گردیم تا بازیکنان استراحت کنند. نظر کی روش این است که دوباره به اروپا برگردیم ولی نطر ما این است در ایران باشیم و چند تیم بازی کنیم. اردوی سوم هم در سائوپائولو خواهد بود که آنجا تیم در یک کمپ خوب آماده جام جهانی شود.»

 

وی درباره اینکه کی روش از بازی با تیم های بزرگ پیش از برگزاری جام جهانی نگران است گفت: «ما حاضریم تا جام ملت های آسیا استرالیا با او تمدید کنیم. به خودش هم گفته ایم.»

 

کفاشیان خاطرنشان کرد: «آنطور که نبی می گفت اکثر مربیان با کی روش در مراسم قرعه کشی شناخت خوبی داشتند و پیشنهاداتی به او داده اند. حتی آقای نبی به من گفت در این مراسم مربی اسپانیا از کی روش خواست تا با ایران بازی کند، ولی آقای کی روش می گفت این بازی کمکی به تیم ملی نمی کند. البته این را باید از خود آقای کی روش هم بپرسیم. او گفته نمی خواهد فعلا با تیم های بزرگ بازی کند. شاید اعتماد به نفسش را ندارد.ما گفته ایم بازی های تدارکاتی را همه باخته فرض کن و تیم را آماده بازی ها در جام جهانی کن.»

 

وی درباره توهین های صورت گرفته به لیونل مسی طی روزهای اخیر گفت: «بعضی وقت ها دوست داشتن اینطور است. ما باید این پیغام را به مسی برسانیم که او را دوست داریم. فکر می کنم نامه ای در این زمینه به فدراسیون فوتبال آرژانتین خواهیم نوشت. شاید پیام تبریکی هم برای روز تولدش بفرستیم و هدیه ای به او بدهیم.»

 

رییس فدراسیون فوتبال افزود: «همین الان هم در بازی های بزرگ مربی و بازیکنی که مورد علاقه است مورد توهین قرار می گیرد. رسانه ها می توانند روی این قضیه کار کنند. مثلا مسعود شجاعی را در این چند بازی آخر واقعا ناراحت کردند.»

 

کفاشیان درباره اینکه چه پیش بینی از نتایج تیم ملی در جام جهانی دارد گفت: «اگر ما تدارک کنیم و تیم ملی بدنسازی خوبی انجام بدهد و بازی های تدارکاتی خوبی را انجام بدهیم می توانیم از این گروه صعود کنیم. رنکینگ نیجریه و بوسنی با ما تفاوت زیادی ندارد. ضمن اینکه بچه های ما در بازی های بزرگ خودشان را بیشتر نشان می دهند. البته قطعا برای روسیه 2018 برنامه ریزی ویژه ای خواهیم داشت تا به طور حتم از گروه مان صعود کنیم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها