کد خبر: ۱۸۸۰۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
رضا قوچان نژاد مي‌گويد از گروه ايران در جام جهاني راضي است.

مهاجم تيم ملي فوتبال ايران درباره گروه ايران در جام جهاني 2014 برزيل اظهار کرد: ما قبل از قرعه‌کشي مي‌دانستيم که حداقل با يک تيم خوب رو در رو مي‌شويم. من خودم از گروه خيلي راضي هستم. آرژانتين که نيازي به تعريف ندارد، بوسني و نيجريه هم واقعا شانس دارند، اما ما کمتر از اين دو تيم نيستيم.

به گزارش ايسنا،او ادامه داد: همه چيز در فوتبال امکان پذير است. من به اين گروه خيلي خوشبينم. هدف ما اين است حالا که به جام جهاني رسيده‌ايم به مرحله بعد هم صعود کنيم و قدرت خودمان را به همه نشان دهيم. اين براي خودمان هم خيلي خوب است. در بازي‌هاي قبلي خوب بوديم و بايد اين روند را حفظ کنيم. پنج – شش ماه تا جام جهاني بيشتر باقي نمانده است، اما اين زمان زود مي‌گذرد و بايد خود را آماده کنيم.

قوچان نژاد درباره آخرين وضعيت خود در باشگاه استاندارد ليژ، گفت: من در همان اواخر ماه آگوست مي خواستم از اين تيم بروم که مسئولان تيم اجازه ندادند و تا الان که ماه دسامبر است به آنها احترام گذاشتم و ماندم، اما الان شرايطم به جايي رسيده که مي‌خواهم به تيمي بروم بازي کنم. در حال حاضر با مدير برنامه‌هايم هر روز صحبت مي‌کنم تا ببينم به چه تيمي مي‌توانم بروم.

او که با برنامه «90» صحبت مي‌کرد، در پاسخ به اين سوال که از چه تيم‌هايي پيشنهاد دارد؟ گفت: من از چند کشور پيشنهاد دارم، اما اجازه ندارم اسم آنها را بگويم. خوشبختانه از باشگاه اجازه گرفته‌ام و در نيم فصل به تيم ديگري مي روم. بايد ببينم چه مي‌شود. خودم دوست دارم که هميشه در شرايط بازي باشم. با اين حال وضعيت براي من فعلا اين گونه است. دوست دارم در کشوري غير از بلژيک بازي کنم. سه سال اينجا بودم و فکر مي‌کنم اين زمان براي حضور در فوتبال بلژيک کافي است. نمي‌دانم از تيم‌هاي آلماني پيشنهاد دارم يا نه، اما مي‌خواهم جايي بروم که بازي کنم و بتوانم گل بزنم.

مهاجم استاندارد ليژ در پايان گفت: اميدوارم ايران بتواند براي جام جهاني خوب آماده شود و با بازيکنان يک کار قشنگ در جام جهاني انجام دهيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها