کد خبر: ۱۸۷۹۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سرمربي منچستريونايتد بر اين باور است که نتيجه‌هاي اخير تيمش خوب نبوده و براي بازگشت به روزهاي خوب بايد برخي چيزها در اين تيم را عوض کند.

منچستريونايتد در روز پاياني رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقيقه امشب (سه شنبه) در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان شاختار دونتسک اوکراين خواهد بود.

به گزارش فارس،يونايتدها اکنون با 11 امتياز در صدر جدول رده بندي قرار دارند و با کسب تساوي مي‌توانند از صدرنشيني در اين گروه آسوده خاطر شوند. شاختار هم اميدوار است با شکست منچستريونايتد بتواند خود را به عنوان يکي از تيم‌هاي صعود کننده معرفي کند.

شياطين سرخ اما در ليگ برتر انگليس شرايط خوبي ندارند و در دو ديدار پياپي خانگي و بدون آنکه بتوانند دروازه حريف را باز کنند شکست خورده‌اند. آنها رده نهم را در اختيار دارند و با آرسنال که صدرنشين ليگ جزيره است 13 امتياز اختلاف دارند.

ديويد مويس در مورد شرايط کنوني تيمش گفت: مسئوليت تمام اين نتيجه‌ها را به عهده مي‌گيرم. خوشبختانه نتيجه‌هايي که گرفتيم در ليگ قهرمانان اروپا خوب بوده‌اند اما در ليگ اينطور نبوده است. اميدوارم که بهتر از اينها نتيجه بگيريم. براي رسيدن به پيروزي بايد در چند بخش خودمان را بهتر کنيم. بهتر پاس بدهيم، موقعيت‌سازي کنيم و در خط دفاع هم عملکرد خوبي داشته باشيم. خيلي سخت است که بخواهيم در همه ديدارها به پيروزي برسيم. در برخي از ديدارها که نمايش خوبي هم داشتيم،‌ از گرفتن نتيجه عاجز بوديم. در برخي ديگر با کمبود شانس هم روبه‌رو شده‌ايم.

مويس در ادامه گفت: در ديدارهاي اخير نتوانستيم آنطور که مي‌خواهيم نتيجه بگيريم. بايد خيلي چيزها را عوض کنيم. گل‌هاي دقيقه‌هاي پاياني زيادي دريافت کرديم که همين موضوع موجب از دست دادن امتيازهاي زيادي شده است. بايد در رويارويي با شاختار هم نتيجه‌اي که مي‌خواهيم را بگيريم تا به روزهاي خوب بازگرديم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها