کد خبر: ۱۸۷۸۶
زمان انتشار: ۱۷:۲۴     ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي گفت: عملكرد آقايان لاريجاني، باهنر، كاتوزيان، مطهري، عباسپور و غفوري فرد و تعدادي ديگر همواره مورد تقدير و تشكر اصلاح‌طلبان قرار گرفته است.

به گزارش 598 جواد كريمي قدوسي عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، ضمن بيان مطلب افزود: شاهد بوديم كه اخيراً آقايان باهنر و غفوري فرد در اظهارنظري عجيب اعلام كردند كه آقاي خاتمي را جز سران فتنه نمي‌دانند حال آنكه اقدامات وي در جريان فتنه 88 براي هيچ فردي پنهان نيست.

وي با اشاره به مواضع علي مطهري اظهار داشت: همواره مواضع ايشان در مجلس بويژه موضع اخير عليه سپاه، مورد تقدير و تشكر اصلاح‌طلبان شاخص مجلس قرار مي‌گيرد و مسائلي هم بين آنها در بيرون از مجلس وجود دارد كه تمايل ايشان را به حضور در جريان اصلاح‌طلبي نشان مي‌دهد.

اين نماينده اصولگراي مجلس ادامه داد: من به برخي از اين افراد در همان روزهاي فتنه گفتم كه عاقبت شما قرار گرفتن در جرگه اصلاح‌طلبان است و امروز مي‌بينيم كه خود براي حضور در آن جريان ابراز تمايل مي‌كنند.

كريمي قدوسي درباره مواضع لاريجاني نيز گفت: ارزيابي آقاي لاريجاني و دوستان ديگري كه نامشان آمد اين بود كه جريان فتنه پيروز شده و به همين دليل در ميان دود و آتش آن ديده مي‌شدند و متاسفانه مواضع انقلابي نگرفتند.

وي ادامه داد: ايشان به عنوان رئيس قوه مقننه بايد مواضع قاطع و انقلابي مي‌گرفت اما حتي از آوردن كلمه «فتنه» بر زبان خود ابا داشت و فتنه‌گران را دسيسه‌گر مي‌ناميد.

اين نماينده اصولگرا با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبني بر نقش برخي خواص در طولاني شدن جريان فتنه 88 گفت: روز 9 دي هم كه برخي از ‌آنها خود را از فتنه كنار كشيدند يا سكوت كردند يا مواضعي دو پهلو شدند حال آنكه اگر به فتنه كمك نمي‌كردند اين مسئله به جاي هفت ماه شايد يك ماه طول مي‌كشيد.

كريمي قدوسي خاطنشان كرد: مردم نظر خود را درباره اين افراد اعلام كرده‌اند و مخالف آنها هستند بنابراين آنها به دنبال آرا اصلاح‌طلبان و رأي هاي خاكستري هستند و از اصولگرايان نااميد شده‌اند. بنابراين بهتر است در جرگه اصلاح‌طلبان قرار بگيرند حال با عنوان نو اصلاح‌طلب يا هر عنوان ديگري.

وي به كلام اميرالمؤمنين علي(ع) اشاره كرد و افزود: حضرت به برخي افراد فرمودند كه شما باطل را ياري نداديد اما حق را هم رها كرديد و اين مسئله را رهبر معظم انقلاب درباره عملكرد برخي در قبال فتنه بيان داشتند كه برخي دوستان اصولگرا هم شامل آنها مي شوند.

كريمي قدوسي خاطرنشان كرد: اين افراد در جريان فتنه در قالب تاكتيك‌هاي آقاي هاشمي حركت مي‌كردند و نمي‌توانند در ليست اصولگرايان باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها