کد خبر: ۱۸۷۸۰۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سرمربي آرسنال تاکيد کرد تساوي مقابل اورتون منطقي‌ترين نتيجه‌ براي اين ديدار بوده است.
آرسنال در هفته پانزدهم ليگ برتر انگليس در خانه خودي مقابل اورتون با تساوي يک بر يک متوقف شد.

به گزارش فارس،مسعود اوزيل در دقيقه 80 تنها گل آرسنال را وارد دروازه حريف کرد و جرارد دلوفئو 84 هم براي تافي‌ها گلزني کرد تا در پايان امتيازها تقسيم شوند.

آرسنال با اين تساوي، شمار امتيازهاي خود را به 35 رساند تا همچنان صدر جدول را در اختيار داشته باشد. از سوي ديگر اورتون هم با 28 امتياز پنجم است.

آرسن ونگر در مورد اين ديدار گفت: اين يک ديدار سخت بود. بايد بگويم اورتون در حال حاضر تيم بسيار خوبي است. آنها لحظه‌هاي سختي را براي ما رقم زدند، به خصوص در نيم ساعت ابتدايي ديدار. پس از آن، عملکرد ما کمي بهتر شد اما تافي‌ها همچنان در ضد حمله‌ها خطرناک ظاهر مي‌شدند. زماني که گل زديم، تا پايان بازي زمان زيادي باقي نمانده بود اما در نهايت نتيجه کارمان تساوي يک بر يک بود. نمي‌توانم ناراحتي‌ام را از اين موضوع پنهان کنم. شايد اين منطقي‌ترين نتيجه براي اين ديدار بود.

ونگر در ادامه به اهميت اين تک امتياز اشاره و اعلام کرد در ديدارهاي بعدي تيمش مقابل ناپولي در ليگ قهرمانان اروپا و منچسترسيتي و چلسي در ليگ برتر بهتر ظاهر مي‌شوند.

وي در اين مورد گفت: اين يک امتياز هم نمي‌تواند براي ما بد باشد. اين موضوع مي‌تواند براي ما مهم باشد زيرا به ديدار با ناپولي در ليگ قهرمانان اروپا خواهيم رفت. بايد خودمان را براي کار سختي که در ناپل داريم آماده کنيم. پس از آن هم به ديدار منچسترسيتي مي‌رويم. اميدوارم بهترين نتيجه‌ها را بگيريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها